کد خبر : 1551394 | 13 شهریور 1397 ساعت 22:55 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس

هفته چهارم لیگ برتر با پیروزی مدعیان و بالا نشین ها به پایان رسید و بهترین های هفته از سوی کارشناسان مشخص شدند.

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیورپول، چلسی و واتفورد توانستند رکورد 100 درصد پیروزی خود را در این هفته ها حفظ کرده و رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند. سیتی نیز که هفته گذشته دچار لغزش شده بود، این هفته با پیروزی، دوباره به رقابت با بالای جدولی ها ادامه خواهد داد. اما تاتنهام که آنها نیز تا هفته گذشته رکورد صد در صد پیروزی داشتند، با شکست مقابل واتفورد، حالا 9 امتیازی و در رده پنجم قرار گرفته اند.

 

دروازه بان:

 

1333756

 

روی پاتریسیو (واتفورد)

گلر پرتغالی وولورهمپتون نمایش فوق العاده ای داشت تا تیمش اولین پیروزی فصل را مقابل وستهام به دست آورد. پاتریسیو نمایشی در حد بهترین بازیکن زمین به اجرا گذاشت و بارها و بارها، آرناتوویچ و آنتونیو را از گلزنی منع کرد.

 

مدافعان

 

1333758

 

 

کایل واکر (منچسترسیتی)

واکر اولین گلش را برای سیتی در دیدار این تیم مقابل نیوکاسل به ثمر رساند. ضربه دیدنی او برای مارتین دوبراوکا، گلر کلاغ‌ها، غیرقابل مهار بود. او در پنجاه و دومین بازی اش برای این تیم موفق شد گلزنی کند.

 

1333754

 

 

جوئی گومز (لیورپول)

گومز در تمامی تقابل های خود مقابل لستر، چه روی زمین و چه در هوا، موفق کار کرد و همچنین آمار 83 درصد پاس صحیح را از خود به جای گذاشت. او زوج بسیار خوبی با ویرجیل فن دایک تشکیل داده است.

 

1333753

 

 

کریگ کت‌هارت (واتفورد)

کت هارت که در میانه دفاع واتفورد توپ می‌زند، مقابل تاتنهام نمایشی فوق العاده داشت و موفق شد گلزنی کند تا تیمش با پیروزی مقابل اسپرز، به روند پیروزی های خود از ابتدای فصل ادامه دهد و در مسیری استثنایی گام بردارد.

 

1333759

 

 

مارکوس آلونسو (چلسی)

مارکوس آلونسو برای دومین هفته پیاپی، نمایشی فوق العاده از خود به اجرا گذاشت. او با همکاری استثنایی که با ادن هازارد داشت، دیوار بورنموث را فرو ریخت و توانست از عوامل اصلی پیروزی تیمش در این دیدار سخت باشد.

 

هافبک‌ها:

 

1333760

 

 

ژان میشل سری (فولام)

سری که اخیرا عنوان بهترین گل برنامه تلویزیونی مچ آو د دی را از آن خود کرد، بار دیگر نمایشی فوق العاده، این بار مقابل برایتون داشت. با این وجود، او نتوانست مانع از دست رفتن برتری دو گله تیمش مقابل برایتون و از دست دادن امتیازات شود.

 

1333761

 

 

رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)

استرلینگ که صحبت‌های بسیاری راجع به او در هفته های اخیر مطرح شده بود‌، توانست برای سیتی مقابل نیوکاسل گلزنی کند تا تیمش در ورزشگاه اتحاد به پیروزی مهمی دست پیدا کند.

 

1333755

 

ادن هازارد (چلسی)

هازارد بار دیگر نشان داد که چرا همه از او به عنوان یک بازیکن فوق العاده یاد می‌کنند. او دفاع بورنموث را بارها و بارها به صورت کامل تخریب کرد و همچنین موفق به گلزنی شد تا تیمش 2-0 پیروز میدان شود.

 

مهاجمان

 

1333762

 

 

سادیو مانه (لیورپول)

لیورپول در دیداری حساس به مصاف لسترسیتی رفت و مانه در همان ابتدا توانست دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. هر چند لیورپول با گل فیرمینو اختلاف را به دو گل رسانده بود ولی اشتباه الیسون ممکن بود کار دست لیورپولی ها بدهد و باعث از دست رفتن برتری شان شود. با این حال نمایش سانه به حدی خوب بود که بسیاری او را بهترین بازیکن میدان در این دیدار می‌دانند.

 

1333757

 

 

الکساندر لاکازت (آرسنال)

ستاره دیگر این هفته، الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال بود. او که پیش از این بازی بارها تاکید کرده بود که اگر به او فرصت مناسب برسد، خوش می‌درخشد، مقابل کاردیف به میدان رفت و علاوه بر اینکه پاس گل دوم را برای اوبامیانگ ارسال کرد، موفق شد گل سوم تیمش را در دقیقه 81 به زیبایی به ثمر رسانده و سه امتیاز را برای شاگردان امری به ارمغان بیاورد.

 

 

1333752

 

روملو لوکاکو (منچستریونایتد)

دو گل در نیمه اول برای روملو لوکاکو در دیدار یونایتد مقابل برنلی کافی بود تا مهاجم بلژیکی به رکورد اسطوره اش، دیدیه دروگبا در لیگ برتر که 104 گل بود برسد. تفاوتش اما این بود که لوکاکو 30 بازی زودتر از دروگبا به این رکورد دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها