کد خبر : 1551403 | 13 شهریور 1397 ساعت 16:08 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین پیراهن سیدجلال در فوتبال (عکس)

باتوجه به اظهارات کارلوس کی‌روش بعید است سیدجلال حسینی به تیم ملی بازگردد و احتمالا او با پیراهن پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد.

آخرین پیراهن سیدجلال در فوتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از علاقه اش به سیدجلال حسینی سخن گفت و عملکرد او در تیمش را قابل تقدیر دانست اما اظهارات او به نوعی بود که نشان از عدم دعوت سیدجلال در روزهای آینده داشت و به نظر می رسد سرمربی پرتغال برای جام ملت ها نیز برنامه ای برای حسینی ندارد.

 

سیدجلال که سومین فصل متوالی در تیم پرسپولیس را سپری می کند، در این مدت حمایت همه جانبه هواداران این تیم و برانکو ایوانکوویچ را پشت سر خود داشته و همچنین به محبوبیت بسیار زیادی نزد طرفداران این تیم رسیده است. او لیگ دوازدهم و سیزدهم نیز در پرسپولیس حضور داشت اما پس از مشکلات مالی، از این تیم جدا شد و به فوتبال قطر رفت. در آن زمان انتقادهای زیادی به این بازیکن مطرح شد و همچنین محبوبیتش در میان قرمزها هم تا حد بسیاری از بین رفت. حتی همین نوع جدایی باعث شد هزینه بازگشت سیدجلال هم بالا برود و او مجبور شد لیگ پانزدهم را در تیم نفت تهران سپری کند.

 

1333781

 

به همین دلایل، بعید است کاپیتان پرسپولیس در 36 سالگی پرسپولیس را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. او هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر برانکو بخواهد قراردادش را تمدید هم خواهد کرد، اما در هر صورت به نظر می رسد پیراهن قرمز پرسپولیس آخرین لباس دوران حرفه ای سیدجلال حسینی باشد؛ کسی که بیشتر از یک دهه بهترین مدافع فوتبال ایران بوده است.

دیدگاه‌ها