کد خبر : 1551423 | 13 شهریور 1397 ساعت 17:42 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: بعد از رونالدو برای مهاجم دیگری کری نمی‌خوانم

تنها نماینده پرسپولیس در تیم ملی از انگیزه ملی‌پوشان برای مسابقات آتی خبر داد.

بیرانوند: بعد از رونالدو برای مهاجم دیگری کری نمی‌خوانم

به گزارش "ورزش سه"،بیرانوند بعد از نمایش موفق در جام جهانی و مهار پنالتی کریس رونالدو همچنان سوژه جذاب رسانه‌ها محسوب می‌شود. او که تنها نماینده کنونی باشگاه پرسپولیس در تیم ملی محسوب می‌شود در خصوص حضور در جمع شاگردان کارلوس کی روش گفت: خوشحالم دوباره به تیم ملی دعوت شدم. شرایط خوبی داریم و فردا تیم کامل خواهد شد و برای آماده سازی مهیا می شویم.


وی در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی گفت: ان شاالله که به کمک کادرفنی و بچه ها بتوانیم آماده شویم و دل مردم را شاد کنیم.


بیرانوند در خصوص توقعاتی که از تیم ملی برای دستیابی به جام ملت‌های آسیا وجود دارد گفت: صد در صد همینطور است. بعد از بازی های تیم ملی در جام جهانی انتظار بالا رفته و ما تلاش خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم و نتایج خوبی بگیریم.


دروازه بان پرسپولیس درباره بازی دوستانه مقابل ازبکستان و اینکه این بازی چقدر به تیم ملی کمک خواهد کرد گفت: تیمی که قبل از جام جهانی برابر آنها بازی کردیم را ازبکستان سرمایه گذاری کرده برای آینده خودش و موفقیت در مسابقات. 4 ماه دیگر جام ملت‌ها شروع می شود و باید تا آن موقع تجربه و آمادگی لازم را به دست بیاوریم.


بیرانوند در خصوص اینکه رونالدو بعد از اینکه مقابل او پنالتی از دست داد نمایش موفقی نداشته گفت: نه اینطور نیست. فصل گذشته هم وقتی در رئال مادرید بود در چند هفته اول گل نزد. رونالدو یکی از برترین بازیکنان دنیاست.


وی در پایان گفت: من برای کسی کری نخواندم و این یک معجزه بود. من این کری را برای روحیه مردم ایران خواندم. بعد از گلزنی‌های رونالدو همه از من سوال می کردند و من این کری را خواندم و بعد از آن با انگیزه‌ای که مردم دادند و الان هیچ کری برای کسی نمی خوانم. اکنون تمرکزم روی تیم ملی است تا بتوانم به سرمربی تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها