کد خبر : 1551427 | 13 شهریور 1397 ساعت 17:00 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

طبق اعلام AFC ؛

پایان فرصت تسویه بدهی باشگاه‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد باشگاه‌ها باید تا نهم شهریورماه برای رفع بدهی‌ها اقدام و مدارک‌شان را آماده می‌کردند.

پایان فرصت تسویه بدهی باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی در این باره عنوان کرد: همانطور که می‌دانید مهلت ارسال مدارک باشگاه‌های برای صدور مجوز حرفه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها تا نهم شهریورماه بوده اما ما به دلیل آنکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تکمیل مدارک به زمان بیشتری نیاز داشتند، تلاش کردیم تا زمان ارسال مدارک را برای این ۲ باشگاه افزایش دهیم.

 

او ادامه داد: ما به تمام تعهداتمان نسبت به دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ارسال مدارک پایبند هستیم و به همین دلیل تمام مدارک باشگاه‌ها در ارتباط با نداشتن بدهی و اثبات مدارک باید تا پیش از ۹ شهریور ماه آماده شده باشد و گفتنی است تمام مدارک مربوط به تاریخ پس از زمان تعیین شده از سوی AFC  قابل قبول نیست.

 

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد: باشگاه‌ها باید در این فرصت کسب شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما داده است، کارهایی از جمله ترجمه، دسته‌بندی و ارسال مدارک را انجام دهند و دیگر تنظیم و تهیه و صدور اسناد جایز برای هیچ باشگاهی جایز نیست.

 

او در ارتباط با تمدید احتمالی زمان ارسال مدارک مجوز حرفه‌ای باشگاه ها ادامه داد: بعید می‌دانم زمان ارسال مدارک از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تمدید شود و در صورتی که این امر صورت پذیرد، تنها باشگاه‌ها مجاز به ارسال مدارک هستند.

دیدگاه‌ها