کد خبر : 1551443 | 13 شهریور 1397 ساعت 17:52 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

دستور مستقیم مورینیو؛ کریس رونالدو را نمی خواهم!

عدم انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد با درخواست مستقیم ژوزه مورینیو انجام شد.

دستور مستقیم مورینیو؛ کریس رونالدو را نمی خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه جنجالی رونالدو پس از پایان فینال لیگ قهرمانان، قابل حدس بود دوران درخشان حضور او در رئال مادرید به پایان رسیده و این ستاره پرتغالی از جمع کهکشانی ها جدا خواهد شد. همانند سالهای اخیر و هرگاه بحث جدایی رونالدو به میان می آمد، این بار نیز از منچستریونایتد که تیم مورد علاقه و محل رشد ستاره پرتغالی بود به عنوان اولین گزینه انتقال او نام برده می شد اما ژوزه مورینیو مخالف شماره یک این انتقال بود.

 

1332454

 

طبق ادعای میرر، ادوودوارد علاقه زیادی به جذب رونالدو داشت اما مورینیو معتقد بود پرداخت 100 میلیون یورو و حقوق هفتگی 500 هزار یورو برای یک بازیکن 33 ساله منطقی نیست و وی علاقه داشت این بودجه مناسب خرج ترمیم خط دفاعی یونایتد شود.

 

مورینیو بعد از برتری تیمش مقابل برنلی مدعی شد رونالدو هرگز در بین گزینه های آنها نبوده اما در حقیقت او در این رابطه برابر مدیریت باشگاه ایستاده است.

 

البته در نهایت نه رونالدو راهی اولدترافورد شد و نه این تیم مدافعی به خدمت گرفت تا رابطه مورینیو با مدیریت باشگاه به شدت تیره و تار شده و 2 شکست از 4 بازی اول، سهم منچستریونایتد تا این مقطع از فصل جدید لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها