کد خبر : 1551449 | 13 شهریور 1397 ساعت 19:04 | 190.3K بازدید | 0 دیدگاه

به خودمان تردیدی نداریم؛

پاسخ سرمربی رئال مادرید به ادعای لئو مسی

خولن لوپتگی، سرمربی جدید رئال مادرید در مورد مصاحبه دیروز لیونل مسی، کاپیتان 30 ساله بارسلونا صحبت کرد.

پاسخ سرمربی رئال مادرید به ادعای لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، مسی دیروز و در مصاحبه ای مدعی شد رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو تبدیل به تیم ضعیف تری خواهد شد اما لوپتگی در مصاحبه ای با شوی انترانسیستور از شبکه اوندا سرو به سوال مجری برنامه در این رابطه پاسخ داد.

لیونل مسی در این مصاحبه ادعا کرد یوونتوس حالا با رونالدو یکی از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان است و البته او هرگز فکرش را نمی کرده ستاره پرتغالی از رئال مادرید جدا شده و راهی سری آ شود. لوپتگی همچنین گزینه مورد نظر خود برای جایزه مرد سال را لوکا مودریچ دانست.

 

1327549

 

خولن لوپتگی در پاسخ به این اظهارنظر لیونل مسی که مدعی شد رئال مادرید بدون رونالدو ضعیف تر خواهد شد گفت: "من حتی یک ثانیه نیز نسبت به بازیکنان فعلی رئال مادرید تردیدی ندارم."

 

لوپتگی همچنین در مورد گزینه مورد نظر خود برای انتخاب مرد سال از بین رونالدو، صلاح و مودریچ گفت: "بی شک این عنوان را به بازیکن رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ خواهم داد."

 

لوپتگی همچنین در خصوص نحوه جدایی رونالدو گفت: "زمانیکه من وارد باشگاه شدم او دیگر تمایل خود به جدایی را نشان داده بود و باشگاه نیز شرایط این انتقال را فراهم کرد. من نیز در این رابطه به تصمیم رونالدو احترام گذاشتم."

دیدگاه‌ها