کد خبر : 1551463 | 13 شهریور 1397 ساعت 19:41 | 188.7K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای غیرمنتظره سرمربی سابق تیم ملی؛

اشک‌های قطبی پس از کناره‌گیری از شیجیاژوانگ (عکس)

افشین قطبی از مربیگری تیم شیجیاژوانگ کناره گیری کرد تا این تیم چینی به دنبال گزینه های جدید برای نیمکتش باشد.

اشک‌های قطبی پس از کناره‌گیری از شیجیاژوانگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی مربی ایرانی باشگاه شیجیاژوانگ اوربرایت چین که در بیست و یک ماه  گذشته هدایت این تیم در لیگ دسته اول چین را عهده دار بود، روزهایی نسبتا موفق در این باشگاه چینی داشت و در حالیکه این تیم در رده پنجم جدول رده بندی قرار داشت از سمت خود کناره گیری کرد. 


بنابر گزارش رسانه های چینی هزاران هوادار چینی باشگاه اوربرایت که بعد از شنیدن این خبر به محل اقامت قطبی آمده بودند باعث به وجود آمدن صحنه های دراماتیکی شدند.

 

همانطور که از تصاویر پیداست طرفداران این باشگاه چینی که یکی از پرهوادارترین باشگاه های کشور چین است، از تصمیم قطبی چندان راضی نیستند، اما به نظر می رسد مشکل بودجه و دشواری رقابت با تیم های ثروتمند لیگ دسته اول چین برای صعود این مربی همیشه امیدوار را ناامید کرده بود. قطبی از هفته های پیش قصد عملیاتی کردن این تصمیم را داشت و در نهایت امروز در وب سایت شخصی‌اش این خبر را اعلام کرده است.

 

 مهرداد خانبان و جهانیار محبی دو عضو ایرانی دیگر این باشگاه به دنبال این تصمیم قرارداد خود را فسخ و از باشگاه جدا شدند. 


به نوشته رسانه های فوتبال چین پیشنهادی جذاب از یک باشگاه بزرگ علت اصلی این تصمیم بوده است.

 

کناره گیری قطبی و دستیارانش از هدایت این تیم چینی که به یکباره اتفاق افتاد سبب بهت و ناراحتی هواداران این تیم شد و صحنه های دراماتیکی در خداحافظی قطبی پس از نزدیک به 2 سال از تیم رقم زد؛ البته قطبی نیز در وب سایت شخصی خود اعلام کرد که خاطرات حضور 2 ساله در این تیم را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

 

1333830

 

1333831

 

1333829

دیدگاه‌ها