کد خبر : 1551467 | 13 شهریور 1397 ساعت 19:19 | 83.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بمب روحیه تیم ملی از روسیه (عکس)

مدافع چپ تیم ملی ایران از امروز به جمع شاگردان کی‌روش اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی مثل دو سال و نیم اخیر، فصل جدید را هم در لیگ برتر روسیه و با اخمت گروزنی آغاز کرد که در ۶ هفته ابتدایی، پنج بازی به طور کامل برای تیمش انجام داده ولی اتفاق جالب برای او بازی کردن در سه پست در این مدت است که البته فصل گذشته نیز برای او اتفاق افتاده بود.

 

این مدافع چپ سرعتی ۲۴ ساله در هفته پنجم لیگ برتر روسیه مقابل اورال در سمت چپ خط هجومی اخمت گروزنی بازی کرد و در دقایقی از بازی‌های فصل هم با یک خط جلوتر رفتن از پست اصلی، به‌عنوان وینگر چپ در زمین حضور داشته تا نشان دهد قابلیت‌های بالایی برای بازی دارد.

 

کارلوس کی‌روش به بازی کردن شاگردانش در یک پست تخصصی اعتقاد ویژه‌ای دارد ولی در عین حال علاقه‌مند به توانایی آنها برای به کار گرفته شدن در دیگر بخش‌های زمین است که محمدی به مرور زمان این ویژگی را در اخمت گروزنی پیدا کرده و حالا در خدمت تیم ملی ایران است.

 

محمدی که به دلیل بازی‌های باشگاهی در دو روز اخیر در اردوی تیم ملی حضور نداشت و در روسیه بود، از امروز به تمرین تیم ایران اضافه شد که با توجه به ویژگی شوخ طبع بودن و محبوبیتی که بین بازیکنان دارد، با استقبال ویژه آنها و همچنین کارلوس کی‌روش مواجه شد، طوری که حضور او خنده را هم بر لب سرمربی تیم ملی آورد.

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها