کد خبر : 1551490 | 13 شهریور 1397 ساعت 22:23 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب هفته دوم بوندسلیگای آلمان

ستاره های بایرن مونیخ با نمایش درخشان مقابل اشتوتگارت، بیشتر پست های تیم منتخب هفته را به خود اختصاص دادند.

تیم منتخب هفته دوم بوندسلیگای آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بازی های این هفته بوندسلیگا با تساوی بدون گل دورتموند برابر هانوفر اعلام شد تا زنبورها از همین ابتدای فصل از بایرن مونیخ عقب بیفتند. در ادامه بایرن موفق شد با نتیجه 0-3 و ارائه یک نمایش تماشایی اشتوتگارت را مغلوب کرده و با قرار گرفتن در صدر جدول، خود را به عنوان مدعی شماره یک فتح جام معرفی کند و باید دید آیا تا پایان کسی قادر به باز پس گرفتن این رتبه از آنها خواهد بود یا خیر.

 

برتری 1-3 هوفنهایم برابر فرایبورگ از دیگر نتایج جالب این هفته بود و ولسفبورگ نیز با 3 گل لورکوزن را مغلوب کرد تا در کنار بایرن و هرتا، تنها تیم های 6 امتیازی این فصل باشند.

 

دروازه بان: یان سومر- گلادباخ

 

1333869

 

آزبورگ این هفته فرصت های زیادی را در برابر گلادباخ ایجاد کرد اما به لطف درخشش فوق العاده سومر و ثبت 6 عکس العمل، دروازه این تیم تنها یک بار باز شد و در نهایت گلادباخ در دیداری دشوار موفق شد یک امتیاز کسب کند.

 

نوردی موکیله- لایپزیش

 

1333871

 

مدافع راست لایپزیش در جریان تساوی 1-1 تیمش مقابل دوسلدورف بسیار خوب بازی کرده و در همه جای زمین دیده شد. تحرک فراوان و ارسال های موفق از جناح راست باعث شد نام موکیله در تیم هفته قرار گیرد.

 

جفری گوئولئوو- آگزبورگ

 

1333870

 

یک حضور موفق و قابل اطمینان در خط دفاعی آگزبورگ باعث شد نام گوئولئوو نیز در تیم منتخب هفته دوم بوندسلیگا قرار گیرد. اوج عملکرد او نجات دادن دروازه آگزبورگ و کشیدن یک توپ از روی خط دروازه بود که باعث شد تیمش در نهایت به یک امتیاز دست پیدا کند.

 

کان ایهان- فورتنا دوسلدورف

 

1333868

 

کان آیهان مدافع سابق و باکیفیت باشگاه شالکه در دیدار این هفته تیمش مقابل لایپزیش درخششی فراتر از تصور داشت. آیهان در این دیدار در 72 درصد دوئل های هوایی پیروز شده و در کل جریان بازی تنها یک خطا مرتکب شد تا نظر کارشناسان را به خود جلب کند.

 

جروم روسیلون- ولفسبورگ

 

1333873

 

مدافع چپ جدید ولفسبورگ را باید یه خرید موفق برای ولفسبورگ دانست. روسیلون در جریان برتری 1-3 تیمش مقابل ولفسبورگ نمایشی مسحتکم و قابل اطمینان ارائه داده و با یک ارسال تماشایی زمینه ساز یکی از گل های تیمش نیز لقب گرفت.

 

اندری دودا- هرتابرلین

 

1333874

 

در جریان برتری مهم 0-2 هرتا برابر شالکه، دودا مرد همه کاره تیمش در میدان بود و موفق شد هر 2 گل هرتا را به ثمر برساند. گل دوم دودا با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده در اوقات اضافی وارد دروازه شالکه شد و او یک تنه زمینه برتری تیمش را فراهم کرد.

 

لئون گورتسکا- بایرن مونیخ

 

1333875

 

هافبک جوان و جدید الورود بایرن مونیخ در اولین دیداری که در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت به خوبی جواب اعتماد کوواچ را داد. گورتسکا در بازی مقابل اشتوتگارت گل اول تیمش را با یک ضربه فنی و دقیق به ثمر رسانده و در ادامه یک پاس گل هم ارسال کرد تا نقش مهمی در برتری 1-3 بایرن ایفا کند.

 

توماس مولر- بایرن مونیخ

 

1333876

 

مهاجم باتجربه و کهنه کار بایرن مونیخ در 2 بازی اول تیمش در بوندسلیگا زیر نظر نیکو کوواچ شروعی موفقیت آمیز داشته است. مولر در جریان پیروزی این هفته بایرن مقابل اشتوتگارت هم یک گل زد و هم یک گل ساخت تا یکی از بهترین بازیکنان این هفته بوندسلیگا لقب گیرد.

 

یویا کوبو- نورنبرگ

 

1333878

 

کوبو 24 ساله که به صورت قرضی از باشگاه خنت راهی نورنبرگ شده، تا همینجای فصل نیز نشان داده انتقال موفقی بوده است. با سرعت فراوان و گام های سریع، این ستاره ژاپنی مرد اول تیمش در جریان تساوی نورنبرگ مقابل ماینتس لقب گرفت.

 

رابرت لواندوفسکی- بایرن مونیخ

 

1333877

 

بابیرن مونیخ بی شک از تلاش فراوان و سماجت برای حفظ رابرت لواندوفسکی در تیمش رضایت دارد. لواندوفسکی این هفته موفق شد دومین گل خود در بوندسلیگا را به ثمر رسانده و زمینه ساز گل مولر هم لقب گیرد. بی شک ستاره لهستانی بایرن مونیخ امسال هم بخت اول کسب جایزه آقای گلی بوندسلیگا خواهد بود.

 

آدام شالی- هوفنهایم

 

1333879

 

مهاجم باتجربه هوفنهایم این هفته یک بار دیگر ثابت کرد هنوز هم بازیکن خطرناکی در محوطه جریمه است. آدام شالی در جریان برتری 1-3 تیمش برابر فرایبورگ فوق العاده بود و 2 بار دروازه حریف را باز کرد تا حالا با زدن 3 گل در 2 بازی، آقای گل فعلی بوندسلیگا لقب گیرد.

دیدگاه‌ها