کد خبر : 1551720 | 14 شهریور 1397 ساعت 23:45 | 273.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهم‌خواهی‌ها را کنار بگذارید؛

مجیدی: برمی‌گردم و استقلال ایده‌آل را می‌سازم

ستاره سابق استقلال به شایعه بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد.

مجیدی: برمی‌گردم و استقلال ایده‌آل را می‌سازم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی، شماره هفت محبوب سابق استقلال به‌عنوان عضو هیأت مدیره، مربی و دستیار وینفرد شفر در رسانه‌ها مطرح شده و حتی مصاحبه‌ها و اخباری هم که صحت آن مشخص نیست، از او انتشار پیدا کرده ولی اکنون مجیدی با در اختیار گذاشتن متنی برای "ورزش سه" به تمام این حواشی واکنش نشان داد و عنوان کرد:

 


«اخلاق من را همه شما می‌شناسید. نه اهل مصاحبه‌های روزانه و هفتگی هستم و نه اهل واکنش نشان دادن به هر خبر بی‌اساسی، اما این روزها در تیم استقلال شیطنت‌هایی در حال رخ دادن است که باید درباره‌اش گفت.


از روزی که فوتبال را کنار گذاشتم بارها از سوی وزارت ورزش و مدیران و مسؤولان مختلف به من پیشنهاد همکاری داده‌اند. در چند وقت اخیر هم صحبت‌هایی در این مورد انجام شده که هیچ ارتباطی با موضوع مربیگری در تیم بزرگسالان استقلال نداشته اما هر روز شایعاتی در این مورد منتشر می‌شود.

دیروز آقای امیرحسین فتحی این خبر را تکذیب کردند اما دوباره امروز شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد. آقای شفر هم که در سفر هستند، پس این وسط چه کسانی خبرسازی می‌کنند؟


متاسفانه عوامل رسانه‌ای فردی که عمر حضورش در استقلال بیش از یک فصل نبوده، دیروز در یک روزنامه تیتر می‌زنند که «فرهاد مجیدی همراه کاناوارو در استقلال» با این خبر دروغ می‌خواهند به سرمربی استقلال القا کنند که اگر مجیدی بیاید، او قصد دارد کاناوارو را جایگزین شما کند!


از سوی دیگر این خط را در داخل تیم هم یک نفر دنبال می‌کند. کسی که در زمین از کورس‌های سرعتی عقب می‌افتد اما در بیرون از زمین با دسیسه‌های مختلف سرعت به خرج داده و در انتقال و جدایی دو بازیکن مهم و کلیدی استقلال نقش مهمی داشته و حتی به جای آنها سفارش جذب یک بازیکن مصدوم را داده است! اگر این شیطنت‌ها ادامه یابد با جزئیات بیشتری درباره این موارد صحبت خواهم کرد.


خطاب به هواداران عزیز استقلال صریح و شفاف دو نکته را بگویم. اول اینکه درباره حضور در کادرفنی استقلال تصیمی ندارم و در این مورد پیشنهادی هم نشده است. دوم اینکه وحشت این افراد از بازگشت کسی مثل من، برچیده شدن بساط رفتارهای موذیانه، منفعت‌ طلبی‌ها و بازیهای کثیفشان است. سرانجام من به تیم محبوبم برمی‌گردم و به کمک هواداران عزیز یک تیم ایده‌آل خواهیم ساخت اما در شرایط فعلی استقلال و سرمربی این تیم به آرامش نیاز دارند. سهم‌خواهی‌ها را کنار بگذارید و به استقلال، یکی از معدود دلخوشی‌های زندگی این مردم رحم کنید.»

دیدگاه‌ها