کد خبر : 1551843 | 15 شهریور 1397 ساعت 15:40 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با شبکه رئال

مارسلو پاسخ شایعات انتقالش به یوونتوس را داد

مارسلو به شایعات جدایی اش از رئال و پیوستن به یوونتوس واکنش نشان داد.

مارسلو پاسخ شایعات انتقالش به یوونتوس را داد

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که شایعات انتقال مارسلو به یوونتوس شنیده می شود و حتی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه در زمستان او با الکس ساندور از یووه معاوضه خواهد شد.

 

 

1334203

 

 

مارسلو در واکنش به این شایعات به رئال مادرید تی وی گفت:« اینها موضوعاتی هستند که نباید چندان به آنها بها داد. در رئال بسیار خوشحالم و اینجا مثل خانه من است. رئال بهترین تیم دنیاست و همیشه دوست دارم در بهترین تیم دنیا بازی کنم. از روزی که به رئال پیوستم، همیشه شایعاتی در موردم وجود داشته و باور کنید سخت است که هر سال بخواهم ثابت کنم، عاشق رئالم و می خواهم همینجا بمانم.

من کارم را انجام می دهم و می دانم که هر فصل که می رسد، باید بهترین بودن خودم را ثابت کنم. از بازی در رئال و با هم تیمی هایم لذت می برم. همه چیزم را در زمین گذاشته ام و هر کاری برای خوشحالی هواداران کرده ام. کمی مسن تر شده ام ولی سن یک عدد است. این روزها بیشتر از زمانی که 18 ساله بودم، مراقب بدنم هستم. باید بگویم که از هر حیث آسوده خاطرم.»

 

یوونتوس:« در شبکه های اجتماعی هستند افرادی که خودشان را پنهان می کنند و با انتشار اخبار دروغ و وارونه جلوه دادن حرف ها، اطلاعات غلط به هواداران می دهند. حرف های احمقانه زیادی در مورد خودم شنیده ام ولی بازهم می گویم که شور و حالی مثل وینیسیوس 18 ساله دارم و تا پایان فوتبالم می خواهم در رئال بمانم. هیچ تیمی بهتر از رئال وجود ندارد.»

 

 

دیدگاه‌ها