کد خبر : 1551928 | 16 شهریور 1397 ساعت 08:08 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی آلمان- فرانسه در لیگ ملت‌ها

زخم‌های گردن پاوارد در شبکه‌های اجتماعی

زخم‌ها و خراشیدگی‌های دردناکی که در دقایق اول بازی دیشب آلمان و فرانسه روی گردن بنجامین پاوارد بوجود آمد و در معرض دید بیننده‌های تلویزیونی قرار گرفت یکی از لحظات عجیب بازی دو غول اروپایی بود.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آلمان و فرانسه در اولین بازی‌ رسمی خود بعد از جام جهانی روسیه دیشب در ورزشگاه آلیانز آرنای مونیخ در قالب رقابتهای لیگ ملتهای اروپا به مصاف هم رفتند. این بازی به خصوص برای فوتبال آلمان اهمیت زیادی داشت. آلمانها بعد از ناکامی تلخ در روسیه امیدوار بودند در مقابل قهرمان دنیا نشان دهند که هنوز همه چیز برای فوتبال این کشور به پایان نرسیده و آلمان، هنوز همان آلمان قوی همیشگی است. 

 

1334299


اما در دقایق اول بازی اتفاق خاصی افتاد که چه در همان زمان و چه بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ماجرا درگیری بنجامین پاوارد، ستاره‌ی فرانسوی تیم اشتوتگارت با آنتونیو رودیگر، ملی‌‌پوش آلمانی شاغل در باشگاه چلسی بود. پاوارد برای تکل‌رفتن روی پای رودیگر اقدام کرد ولی مدافع آلمانی از برداشتن پاهای خود برای برخورد نکردن به پاوارد خودداری کرد. همین باعث شد که کفش رودیگر گردن پاوارد را زخم کرده و روی گردن او خراش‌های عجیبی بوجود بیاورد. 

 

1334298


وقتی تصاویر تلویزیونی از نزدیک جراحت گردن پاوارد را نشان دادند بیننده‌های تلویزیونی می‌توانستند تشخیص دهند که او چقدر درد می‌کشد. چه حرکت رودیگر عمدی باشد و چه غیر عمدی، اکثر بیننده‌ها انتظار داشتند او با یک کارت قرمز جریمه شود. در هر صورت، کارت زرد دیگر کمترین جریمه‌ای بود که رودیگر به خاطر کاری که با گردن پاوارد کرده بود باید دریافت می‌کرد. ولی در کمال تعجب، رودیگر بدون اینکه هیچ کارتی دریافت کند از محل دور شد و به بازی ادامه داد. 


بعد از بازی یکی از مهمترین موضوعات مورد علاقه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی از این بازی، ماجرای برخورد رودیگر و پاوارد و جراحت‌های دردناک گردن او و همچنین جریمه نشدن مدافع آلمانی به  خاطر حرکتش بود.

 

دیدگاه‌ها