کد خبر : 1552140 | 17 شهریور 1397 ساعت 09:25 | 22.5K بازدید | 3 دیدگاه

آلمانی‌ها می‌گویند: بایرن مونیخ، منفور‌ترین تیم آلمانی!

بایرن مونیخ در نظرسنجی سالانه‌‌ی هواداران فوتبال آلمان برای مشخص شدن دوست‌داشتنی‌ترین تیم آلمانی، با اختلاف، رتبه‌ی آخر را به دست آورد هر چند در یک شاخه‌ی مهم دیگر صدرنشین شد.

آلمانی‌ها می‌گویند: بایرن مونیخ، منفور‌ترین تیم آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، در این نظرسنجی بایرن مونیخ در میان 36 تیم حاضر در بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا 2 به عنوان غیردوست‌داشتنی‌ترین تیم فوتبال آلمانی انتخاب شد. بایرن که در آلمان، در همه چیز با اختلاف اول است، این بار هم با اختلاف بسیار زیاد نسبت به تیم دوم، لایپزیش، عنوان غیردوست‌‌داشتنی‌ترین تیم آلمانی را به خود اختصاص داد. 


این نظرسنجی بخشی از مطالعه‌ی سالانه‌ای است که توسط دانشگاه فنی براونشویگ برای تحلیل برندهای باشگاه‌های حاضر در بوندس‌لیگا انجام می‌شود. این نتایج نشان داد که حاکمیت بلامنازع بایرن در بوندس‌لیگا و تعداد بسیار زیاد باشگاه‌های هواداران این تیم در گوشه و کنار آلمان باعث شده هواداران دیگر تیم‌های آلمانی از بایرن و بایرنی‌ها دل خوشی نداشته باشند. 


میزان دوست‌داشتنی بودن بایرن نسبت به فصل گذشته 6.54 درصد افت کرده است. البته تیمهای دورتموند، وردربرمن و اشتوتگارت هم امسال با افت محبوبیت مواجه شده‌اند. اما در یک شاخص دیگر، وقتی از هواداران فوتبال در آلمان پرسیده شده که کدام تیم‌ها در فصل گذشته "خوب کار کردند"، بایرن در این نظرسنجی مقام اول را بدست آورده و دورتموند در رتبه‌ی دوم ایستاده. در نظرسنجی فوتبال جذاب هم کیل و دورتموند مقامهای اول و دوم را بدست آورده و بایرن مونیخ در رتبه‌ی هفدهم جدول ایستاده. کاملاً مشخص است که آلمانی‌ها معتقدند بایرن فصل گذشته فوتبال جذابی بازی نمی‌کرده.


و در انتها شایان ذکر است که در این نظرسنجی تیم فرایبورگ به عنوان دوست‌داشتنی ترین تیم فوتبال آلمانی انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها