کد خبر : 1552291 | 17 شهریور 1397 ساعت 16:43 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

معمارزاده: پرسپولیسی‌ها روی چشمم اما

دروازه‌بان سابق پرسپولیس نسبت به بی‌توجهی باشگاه به مطالباتش ناراضی است.

معمارزاده: پرسپولیسی‌ها روی چشمم اما

به گزارش “ورزش سه”، میثاق معمارزاده نیز جز طلبکارانی است که در روز پایانی مهلت ای اف سی به این باشگاه در انتظار مشخص شدن وضعیت خود است.


معمارزاده که بعد از درخشش در فولاد بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و با گذشت از پیشنهاد اغواکننده سپاهان، پیراهن این تیم را برتن کرد، با بدشانسی و پارگی رباط مجبور به دوری از فوتبال شد.


این بازیکن اکنون یکی از طلبکاران این باشگاه محسوب می‌شود و در انتظار است تا در روز پایانی مهلت ای اف سی باشگاه با او به توافق دست یابد. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده است.


معمارزاده در این رابطه می‌گوید: من اهل صحبت با رسانه‌ها نیستم و شاید این اشتباه باشد اما کار و انتخابم دلی بود و به خاطر پرسپولیس از پیشنهادات دیگر گذشتم. بعد از مصدومیت اما یک نفر از باشگاه سراغی از من نگرفت. هواداران پرسپولیس همیشه برای من عزیز هستند و خودم را مدیون آنها می‌دانم اما اینکه باشگاه هیچ احترامی برای بازیکنش که پایش را در این تیم از دست داده قائل نیست قلبم را به درد می‌آورد. الان هم بحث پول نیست و من از باشگاه مدرک هم دارم اما نه اهل شکایت بودم و نه حرف زدن در رسانه‌ها. کمیته تعیین وضعیت هم رای داده است اما تعجب می‌کنم که چرا در این مدت هیچ سراغی از من نگرفتند و من هنوز منتظرم.

دیدگاه‌ها