کد خبر : 1552475 | 18 شهریور 1397 ساعت 12:59 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

معمارزاده: مدیران دنبال حذف پرسپولیس هستند!

دروازه‌بان سابق پرسپولیس با نارضایتی بابت بی توجهی مسوولان باشگاه از اینکه نسبت به مطالبات او واکنشی صورت نگرفته ناراضی است.

معمارزاده: مدیران دنبال حذف پرسپولیس هستند!

به گزارش “ورزش سه”، میثاق معمارزاده امیدوار بود بعد از هفت سال به قراردادش در این باشگاه برسد اما علیرغم قولی که از مسوولان دریافت کرده بود به نتیجه نرسید.


معمارزاده در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: من بعد از هفت سال به باشگاه رفتم و آن هم به این خاطر که گفته بودند با مطالبات بازیکنان قدیمی احتمال محرومیت و حذف باشگاه وجود دارد و می‌خواستم با مذاکره با مسوولان این اتفاق از طرف من شکل نگیرد. ۱۰ روز پیش به باشگاه رفتم و آقای گرشاسبی گفتند ۳-۲ روز دیگر تماس خواهیم گرفت اما هنوز این تماس برقرار نشده است.


وی ادامه داد: به احترام هواداران در این مدت سکوت کردم و چیزی نگفتم. در این باشگاه از حق و حقوقم گذشتم، مصدوم شدم و تیم ملی را از دست دادم و اتفاقات دیگر اما همیشه به خاطر عشقی که به تیم داشتم و لطف هواداران سکوت کردم اما این رفتار درست نیست که هیچ جوابی به من ندهند.


معمارزاده در پایان گفت: من نمی‌خواستم مشکلی از طرف من به وجود بیاید که خدای ناکرده پرسپولیس ضربه ببیند اما مثل اینکه دوستان با این بی توجهی و رفتاری که نشان داده‌اند تعمدا به دنبال این هستند که پرسپولیس حذف شود وگرنه دلیلی ندارد وقتی خودم پا پیش گذاشته‌ام این رفتار را انجام دهند.

دیدگاه‌ها