کد خبر : 1552523 | 18 شهریور 1397 ساعت 15:36 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال استقلالی‎های لیگ به سود فجر و بادران

جذاب ترین جدال هفته چهارم لیگ دسته اول با تقابل 4 مربی استقلالی در نهایت به سود مهدی پاشازاده و مجید صالح به پایان رسید.

جدال استقلالی‎های لیگ به سود فجر و بادران

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی در چهارمین هفته لیگ دسته اول اولین پیروزی را مقابل مدعی شاهین شهرداری بوشهر به نام خود زد. مجید صالح مربی سابق تیم های استقلال و پیکان با حضور روی نیمکت فجرسپاسی طلسم عدم پیروزی آنها را شکست و یک پیروزی ارزشمند مقابل شاگردان محمود فکری به نام خود کرد.


بادران نیز اولین پیروزی فصل خود را با مهدی پاشازاده مقابل دیگر مدعی استقلالی لیگ دسته اول کسب کرد. آنها موفق شدند با تک گل میعاد یزدانی بازیکن سابق استقلال و سپیدرود رشت شاگردان علی سامره را با شکست بدرقه کنند. این در حالی بود که مس رفسنجان هفته گذشته نیز مقابل ملوان شکست خورده بود تا این تیم درجدول با کسب 4 امتیاز در رده دهم حاضر شود.


جنگ مربیان استقلالی در لیگ دسته اول با حضور مهدی پاشازاده، محمود فکری، مجید صالح و علی سامره با رقابت شدیدی دنبال می شود که این هفته نتایج به سود پاشازاده و صالح رقم خورده و دو تیم فجر و بادران با اولین پیروزی خود در هفته چهارم به شرایطشان در جدول سروسامان دادند و باید دید طی هفته های آینده این رقابت بزرگ به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها