کد خبر : 1552541 | 18 شهریور 1397 ساعت 16:48 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

تخفیف ویژه رشتی‌ها به جادوگر محبوب

بازیکنان تیم سپیدرود با درخواست سرمربی خود درصدی از مبلغ قراردادشان را کم کردند و تخفیف ویژه‌ای به علی کریمی دادند.

تخفیف ویژه رشتی‌ها به جادوگر محبوب

به گزارش "ورزش‌سه"،  قبل ازآغاز هفته ششم لیگ برتر مالکیت باشگاه سپیدرود با تغییراتی مواجه شد و گروهی از دوستان علی کریمی مدیریت این باشگاه رشتی را بر عهده گرفتند تا هزینه‌های جاری تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر را پرداخت کنند. 


سپیدرود که در ابتدای فصل با مشکلات مالی و مالکیت زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد در نهایت در اختیار گروه جدیدی قرار گرفت و آرامش را تجربه کرد. حال از درون باشگاه خبر می‌رسد که علی کریمی بعد از ورود به تیم، رایزنی با همه بازیکنان را برای کاهش مبلغ قراردادشان شروع کرده و به توافقات خوبی هم دست یافته است. جادوگر فوتبال آسیا که محبوبیت و مقبولیت خاصی بین شاگردان خود دارد، پس از مذاکره فراوان با بازیکنان توانسته است مبلغ قابل توجهی از قرارداد همه بازیکنان خود را کم کند و به این واسطه بودجه کل سپیدرود برای لیگ هجدهم را هم کاهش داده است. 


در همین راستا قرار است در روزهای آینده با حضور در باشگاه به طور رسمی مبلغی از قرارداد خود را کاهش داده و به قولی که به سرمربی تیمشان داده‌اند وفا کنند. خبر دیگری که از این باشگاه گیلانی به گوش می‌رسد این است که کادر مدیریتی جدید تا به الان با چند بازیکن فصل گذشته این تیم که جزو طلبکاران محسوب می‌شدند، جلسه برگزار کرده و با رایزنی خود و پرداخت مبلغی رضایت بازیکنان را به دست آورده و با آن‌ها تسویه حساب کرده‌اند.

دیدگاه‌ها