کد خبر : 1553314 | 21 شهریور 1397 ساعت 19:14 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین جدال تاریخی برابر شاگردان جواد نکونام

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی مشخص شد

نساجی مازندران در اولین دیدار تاریخ خود برابر پرسپولیس امروز در استادیوم آزادی در شرایطی برابر شاگردان برانکو قرار خواهد گرفت که سرمربی کروات سرخ‌ها ترکیب خود را بدون حضور دو بازیکن ملی‌پوش مشخص کرده است.

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در شرایطی که در بازی امروز قادر به سود بردن از بشار رسن و علیرضا بیرانوند نیست، ترکیب تیمش را با حداکثر پتانسیلی که در اختیار دارد، مشخص کرده است.


بر اساس اعلام برانکو ایوانکوویچ، بوژیدار رادوشوویچ بعد از سه هفته نیمکت نشینی به ترکیب اصلی بازگشته است. غیبت بیرانوند و حضور این گلر ملی‌پوش در اردوی تیم ملی باعث شده تا بوژیدار بار دیگر به ترکیب بازگردد و در سومین تجربه این فصل به دنبال سومین کلین شیت باشد.


در خط دفاعی ترکیب چهار نفره همیشگی در زمین حاضر شده است. سیدجلال حسینی به عنوان رهبر خط دفاعی در کنار شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و محمد انصاری به دنبال حفظ دروازه این تیم برابر حمله وران نساجی خواهند بود.


در خط میانی تغییراتی صورت گرفته و کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی در پست هافبک دفاعی حاضر شده اند و نعمتی نیز یک خط به عقب بازگشته و در پست وینگر راست به دنبال همکاری با ماهینی و ایجاد فرصت برای حمله وران تیمش خواهد بود. در سمت مخالف نیز امید عالیشاه در ششمین حضور فصل خود در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته است.


در خط حمله نیز گادوین منشا بعد از چند هفته نیمکت نشینی در ترکیب اصلی حاضر شده و در کنار علی علیپور به دنبال دستیابی به گل و شکستن طلسم خود است.


ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، گادوین منشا و کمال کامیابی نیا


دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت 20:30 امروز در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها