کد خبر : 1553370 | 21 شهریور 1397 ساعت 21:56 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و پانادیچ علیه نکونام و بازیکن سابق استقلال

پرده آخر درگیری‌های باورنکردنی لالیگایی در آزادی

دیدار پر تنش پرسپولیس و نساجی مازندران در پایان سوت داور هم اتفاقاتی عجیب و درگیری‌های بزرگی را در پی داشت.

پرده آخر درگیری‌های باورنکردنی لالیگایی در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم به صحنه‌های ابتدایی بازی در نیمه اول اعتراض خود را اعلام و بدون واکنش رضا کرمانشاهی مواجه شدند، این اعتراضات در نیمه دوم و با اخراج علی شجاعی از نساجی مازندران به اوج خود رسید.


پرسپولیس اما در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد و به نظر می‌رسید مربیان دو تیم اعتراضات خود را به سالن کنفرانس بازی منتقل کنند اما اتفاقی دیگر رخ داد. عصبانی‌ترین برانکوی تاریخ روی نیمکت پرسپولیس که کمتر دیده شده بود اینچنین به تصمیم داور در ثانیه‌های پایانی دیداری که برتری اش در آن قطعیت یافته، در زمان عبور از زمین غرولند خود را ادامه می داد و در سمت دیگر هم پانادیچ که تصاویر زیادی از درگیری و مشاجره او با داوران و ناظران در ذهن مانده این اعتراض را به داور چهارم بابت صحنه پنالتی دقیقه پایانی اعلام می کرد.


در این بین محمد مهدی نظری، مهاجم سابق استقلال و کنونی نساجی که در دقایق پایانی به بازی آمده بود، خود را به میان درگیری کشاند و اعتراض تندی به پانادیچ داشت و او را هل داد که با اعتراض مربی دروازه بانان پرسپولیس همراه شد. این اتفاق باعث ورود برانکو و دیگر بازیکنان پرسپولیس شد و نکونام نیز به میان معرکه آمد و ضمن اعتراض به داور بازیکن خود را به سمت زمین خودی می‌کشاند. اتفاقات و درگیری های لفظی در نهایت با حضور بازیکنان پرسپولیس در رختکن خاتمه یافت و تماشاگران نساجی با تشویق بازیکنان آنها را بابت نمایش خوبشان در استادیوم آزادی مورد حمایت قرار دادند.

دیدگاه‌ها