کد خبر : 1553372 | 21 شهریور 1397 ساعت 22:20 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

لک در جمع معترضین نساجی (عکس)

دروازه‌بان شماره یک نساجی پس از دیدار مقابل پرسپولیس همراه با سایر اعضای تیمش به قضاوت داور این مسابقه معترض شد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی امروز برابر پرسپولیس شکست خورد که اخراج علی شجاعی، وینگر نساجی در دقیقه 63 جو این مسابقه را تا پایان بازی و حتی پس از سوت رضا کرمانشاهی، داور این دیدار ملتهب کرد.

پس از اخراج شجاعی، بازیکنان داخل زمین و اعضای کادر فنی نساجی به تصمیم کرمانشاهی اعتراض زیادی داشتند و همین مسئله موجب وقفه دو دقیقه‌ای مسابقه شد و در همین مدت هم برخی از نفرات دو تیم با یکدیگر مجادله لفظی پیدا کردند؛ در ادامه نساجی که با دو گل از پرسپولیس عقب افتاده بود، در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده اختلاف را به حداقل رساند ولی به صدا در آمدن سوت پایان بازی دوباره تنش‌هایی درون زمین به وجود آورد.

 

در میان اعتراض‌های جواد نکونام و سایر اعضای کادر فنی نساجی به نحوه داوری رضا کرمانشاهی، حامد لک، دروازه‌بان نساجی که در این دیدار از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد هم به جمع معترضین تیمش پیوست که مهدی هاشمی‌نسب، مربی نساجی برای جلوگیری از جریمه شدن این دروازه‌بان با کارت داور، او را از میانه زمین دور کرد.

 

حامد لک با وجود اینکه در این مسابقه نیمکت‌نشین بود اما در پایان مسابقه همراه با سایر بازیکنان نساجی به سمت تماشاگران پُر شور این تیم رفت.

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها