کد خبر : 1553374 | 21 شهریور 1397 ساعت 22:25 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

این چه طرز حرف زدن داور چهارم است؟

نکونام: بالاخره باید همه خوشحال شوند!

سرمربی نساجی مازندران به قضاوت داور بازی با پرسپولیس به شدت معترض شد.

نکونام: بالاخره باید همه خوشحال شوند!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس گفت: به نظرم در مجموع تیم ما خوب بازی کرد؛ می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و ارسال خطرناک است و از روی همین موضوع هم دو گل خوردیم؛ مشکلی بود که می‌دانستیم پرسپولیس برای ما به وجود می‌آورد؛ یک سری اتفاقات هم افتاد تا در نهایت شکست بخوریم.

 

او درباره قضاوت داوری عنوان کرد: هیچ‌وقت چنین احساسی ندارم که داوری علیه ما است ولی در صحنه اخراج، یک کارت الکی داده شد؛ به صحنه آهسته نگاه کنید، می‌بینید بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاده و از زیر نگاه می‌کند تا داور کارت دهد؛ جالب است که داور در این صحنه اخراج نکرد و داور چهارم گفت باید بازیکن ما کارت بگیرد؛ داور نزدیک صحنه بود و نمی‌خواست کارتی نشان دهد ولی با اعلام داور چهارم این کار را کرد.

سرمربی نساجی اضافه کرد: در محوطه جریمه آنها خطای پنالتی می‌شود، کارت نشان نمی‌دهد؛ داور چهارم، داور را صدا می‌کند که بیا و مربی را اخراج کن، اصلا داور به حرف او گوش نمی‌دهد؛ این مشکل را متاسفانه در دیدار با تراکتورسازی هم داشتیم و اشتباه ما بود که به داور اعتراض نکردیم چون آقای کرمانشاهی در بازی با تراکتورسازی هم اشتباه فاحشی علیه ما انجام داد و یک پنالتی نگرفت که امروز هم همین بلا سرمان آمد.

نکونام عنوان کرد: کرمانشاهی، داوری خوبی انجام داد ولی در صحنه اخراج 100 درصد مقصر بود و قطعا اگر برخوردی هم بود، یک خطای معمولی اتفاق افتاد و اصلا کارت زرد نداشت؛ اما اگر در محوطه جریمه خطای پنالتی گرفت، باید کارت زرد هم نشان می‌داد؛ در یک صحنه مربی پرسپولیس را اخراج نکرد ولی می‌دود تا مربی ما را اخراج کند؛ دقیقا پایم را روی خط گذاشته بودم که داور چهارم می‌گوید پشت خط بیا و حق ندارید پای خود را آنجا بگذارید؛ این چه طرز حرف زدن است؟ پای من روی خط بود و اگر بیرون از خط رفته، سر جایی که بودم، برمی‌گردم؛ بالاخره یک سری اتفاقات باید بیفتد تا همه خوشحال شوند!

 

او در مورد اعتراض بازیکنان نساجی گفت: بازیکنان ما در حال بحث بودند و من هم به تیم حریف گفتم بازیکنان‌شان را به رختکن ببرند تا مشکلی پیش نیاید.

سرمربی نساجی با بیان اینکه هنوز لیست تیم ما پُر نشده و جای خالی برای جذب بازیکن داریم، ابراز کرد: یک سری شرایط وجود دارد و ما مثل یک سری باشگاه‌ها نمی‌توانیم با این قیمت دلار بازیکن خارجی بگیریم؛ یکی، دو بازیکن بودند که خودم با آنها صحبت کردم و از قبل در اوساسونا بودند و آنها را می‌شناختم که فوتبالیست‌های خوبی بودند ولی حداقل 400-300 هزار دلار می‌خواستند تا به ایران بیایند که شرایط را برای ما سخت می‌کند.

نکونام ادامه داد: قطعا با همین پتانسیل کارمان را ادامه می‌دهیم و در ادامه فصل بازیکنانی به جمع ما اضافه می‌شوند؛ شکل تیم ما خیلی خوب شده و بازیکنان به شکل هماهنگ که مد نظر ما است، بازی می‌کنند؛ امروز مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم؛ بازیکنان ما امروز برابر تیمی که الدحیل را در قطر تحت فشار گذاشته بود، نمایش خوبی داشتند؛ متاسفانه داشته‌های ما همین است و به بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم.

 

او یادآور شد: بعد از 10 نفره شدن تیم‌مان هم دفاع نکردیم و حملاتی داشتیم که اگر با دقت بودیم، دو گل می‌زدیم ولی فوتبال است و از عملکرد تیمم کاملا رضایت دارم.

دیدگاه‌ها