کد خبر : 1553436 | 22 شهریور 1397 ساعت 09:59 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

عباس زاده و پرسپولیس در خط پایان (عکس)

همه چشم امید محمد عباس زاده به بازی با پرسپولیس بود! جایی که گلزنی در آن می توانست نساجی را برنده از میدان خارج کند و از همه مهم تر این اتفاق مساوی بود با اثبات محمد عباس زاده به برانکو.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده که در بازی دیروز از سوی هواداران هر دو تیم تشویق شد در سال های اخیر بزرگ ترین آرزویش حضور دوباره در جمع سرخ ها بود و بارها هم برای این حضور ابراز تمایل کرد که با پاسخ منفی برانکو مواجه شد. البته اگر مربی دیگری هم جای برانکو بود شاید با این حضور مخالفت می کرد به این خاطر که تیم مهدی طارمی و علی علیپور را داشت و یکی دو سالی است که منشا هم به این جمع اضافه شده است. حتی گل های محمد عباس زاده در لیگ برتر و لیگ یک نتواسنت رای به حضور دوباره محمد عباس زاده در پرسپولیس دهد. بازیکنی که به دنبال درخشش در نساجی و آقای گل شدن و به دستور علی دایی به پرسپولیس آمد و البته شروع خوبی هم داشت. 


فوتبال برای محمد عباس زاده ادامه داشت همان طور که برای پرسپولیس هم ادامه داشت تا دیشب. مسابقه ای که در آن علی عیلپور برای پرسپولیس گل زد و شادی نکرد اما محمد عباس زاده با وجود تلاش ره به جایی نبرد و وقتی تابلوی تعویض به علامت بیرون آمدن از زمین بالا رفت محمد آهی کشید و فهمید فرصت در این بازی برای او از دست رفته است. افسوس محمد عباس زاده زمانی که می خواست از زمین بازی خارج شود شاید برای طرفداران نساجی کافی بود. آنها برای گرامی داشتن بازیکن خیلی به نتیجه فکر نمی کنند. آنچه که برایشان مهم است تلاش در چارچوب زمین است. 

 

1335886


حالا محمد عباس زاده باید با این واقعیت بزرگ کنار بیاید. اینکه او راهی برای بازگشت دوباره به تیم دوست داشتنی اش ندارد. اما هم چنان می تواند در این فوتبال مهره موثری باشد. با گل هایی که برای تیم در ادامه بازی ها می زند. او باز هم فرصت پیدا می کند که جلوی تیم برانکو بازی کند و این بار نمایشی داشته باشد که حتی ثابت کند شایسته حضور در اردوی سرخ بوده است.


گل های محمد عباس زاده و هم چنین پشتک هایی که او در تیم پرسپولیس می زد هنوز از خاطره ها پاک نشده و این شاید دلیل تشویق او از سوی پرسپولیسی ها بود. 


فوتبال برای محمد عباس زاده ادامه دارد و نساجی هم چنان به آینده امیدوار است.

دیدگاه‌ها