کد خبر : 1553463 | 22 شهریور 1397 ساعت 11:25 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرتضی شریفی همچنان مصدوم است

بدشانسی ستاره جوان والیبال در بلغارستان

دریافت کننده جوان تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم تیم ملی مقابل بلغارستان غایب خواهد بود.

بدشانسی ستاره جوان والیبال در بلغارستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در حالی از ساعت 22:10 به وقت تهران به مصاف بلغارستان می رود که همچنان مرتضی شریفی را در اختیار ندارد.


این بازیکن جوان که تا قبل از این مسابقات جزو بازیکنان اصلی تیم ملی محسوب می شد، در تمرین آخر دچار مصدومیت شده و مشخص نیست که چه زمانی بتواند به تیم ملی اضافه شود. 


مهدی احمدی، پزشک تیم ملی والیبال در این باره به سایت فدراسیون والیبال گفت: شریفی دچار کشیدگی عضله ساق پا شده و هنوز قادر نیست به صورت کامل با سایر بازیکنان تیم تمرین کند. مصدومیت او در حال درمان است و تلاش می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن به تیم اضافه شود.


او در مورد بیماری امیرحسین توخته هم گفت: توخته دچار عفونت ناشی از سرماخوردگی شده بود و با پیگیری های انجام شده، سلامتی خود را دست آورده و می تواند در بازی امشب مقابل بلغارستان بازی کند.


احمدی در مورد وضعیت امیر غفور هم توضیحاتی داد: غفور، مصدومیت های جزئی و قدیمی دارد که مرتب زیر نظر کادر فنی و پشکی در حال فیزیوتراپی در درمان است. روند کاهش مصدومیت های او رضایت بخش است و مشکلی برای ادامه مسابقات ندارد.

دیدگاه‌ها