کد خبر : 1553510 | 22 شهریور 1397 ساعت 16:13 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

امامی‌فر: مسئولین جو را نا‌آرام کردند

بازی با ملوان مقدمه دیدار با پرسپولیس است

مربی تیم سپیدرود رشت امیدوار است دربی با ملوان یک بازی جوانمردانه باشد و حساسیت روی کیفیت آن تاثیر نگذارد.

بازی با ملوان مقدمه دیدار با پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه" علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از بازی با ملوان انزلی عنوان کرد: بعدازاینکه سپیدرود به مالک جدید واگذار شد، کادر فنی این تیم و در رأس آن آقای کریمی یک برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و یک برنامه‌ریزی بلندمدت انجام دادند. بدن‌های بازیکنان باید به نقطه‌ای که مورد دلخواهمان بود می‌رسید، با توجه به تعطیلات لیگ تمرینات خوبی انجام دادیم و بر روی بدن‌های بازیکنان کارکردیم. حال جام حذفی مقارن با تمریناتمان در تعطیلات لیگ شد و بازی مقابل ملوان بازی خوبی برایمان خواهد بود تا شرایط خوبی در لیگ برای دیدار مقابل پرسپولیس و پیکان در تهران فراهم شود.

 

امامی فر با انتقاد از مسئولین استان بیان کرد: در روزهای گذشته صحبت‌هایی را از مسئولین شهر و استان شنیدیم که در جهت آرام کردن جو نبوده و این جای بسی تأسف دارد.

 

وی با اذعان به اینکه تفکر سپیدرود حرفه‌ای است اظهار کرد: با توجه به شناختی که از آقای پورغلامی و بازیکنان ایشان داریم این امیدواری راداریم که شاهد یک بازی جوانمردانه و زیبا از سوی هر دو تیم باشیم، امیدواریم هواداران با تعصب هر دو تیم ما را در ارائه یک بازی جوانمردانه یاری کنند.

 

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: حساسیت دربی باید باعث یک بازی زیبا شود و نباید باعث رقم خوردن شرایط سخت شود، امیدوارم تماشاگران صحیح و سالم به خانه‌های خود بازگردند، ملوان اسطوره‌ای به نام قایقران داشته است که به مرد اخلاق معروف است. هر دو تیم برای رسیدن به نتایج دلخواه تمام تلاش خود را می‌کنند و باید منتظر بازی فردا بمانیم که کدام تیم به برتری دست پیدا می‌کند.

 

وی با توجه به صحبت‌های نماینده‌های مجلس دو شهر پیش از بازی دربی گفت: وقتی یک مهمان دعوت می‌کنید باید شرایط مناسبی فراهم کنید که فکر می‌کنم این شرایط به وجود آمده است، علی کریمی دنبال یک بازی پاک است و امیدوارم هواداران هر دو تیم شأن و شخصت خود و تیم مقابل را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها