کد خبر : 1553540 | 22 شهریور 1397 ساعت 19:32 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی سیلوا پس از ترک منچسترسیتی

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی سال هاست که برای سیتی بازی می کند ولی دوست دارد فوتبالش را در اسپانیا تمام کند.

مقصد بعدی سیلوا پس از ترک منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا تا سال 2020 با سیتی قرارداد دارد و تمایلی هم برای تمدید آن ندارد. او که به تازگی از بازی های ملی نیز بازنشسته شده، قصد دارد به زادگاهش جزایر قناری بازگردد و برای لاس پالماس بازی کند.

 

 

1273671

 

 

او در همین رابطه به بی بی سی گفت:« من متولد جزایر قناری هستم و آنجا رشد کردم. دوست دارم پسرم ماتئو نیز همان جا بزرگ شود. قطعا تا دو سال دیگر نیز در سیتی خواهم ماند و سپس خواهیم دید که چه رخ می دهد. دوست دارم فوتبالم را در لاس پالماس تمام کنم. این واقعا آرزوی من است ولی ببینیم تا دو سال بعد چه اتفاقاتی می افتد.»

 

سیلوا در تمجید از گواردیولا نیز گفت:« او زودتر از هر کسی اتفاقات یک بازی را حدس می زند و این را برای همه، از دروازه بان گرفته تا مهاجمان با شرح جزئیات توضیح می دهد؛ سپس شما از به وقوع پیوستن شان شگفت زده می شوید.

پیش از این مربیانی داشتم که یا روی حمله تاکید داشتند یا روی دفاع ولی گواردیولا روی هر دو زمینه تاکید دارد و برایش مهم است که در حمله و دفاع، به یک اندازه موثر بازی کنید. او به من یاد داد که در مناطق مهم زمین جاگیری کنم و برای رسیدن توپ صبر کنم تا تیم را در موقعیت مناسب برای حمله قرار دهم. با گواردیولا از هر نظر پیشرفت کردم و از نظر من او یک نابغه است.»

 

 

دیدگاه‌ها