کد خبر : 1553545 | 22 شهریور 1397 ساعت 19:49 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

محرومان و مصدومان زیادی داشتیم

گیائو: ایران بدون حدادی هم تیم قدرتمندی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین گفت: این احتمال را می دادیم که حامد حدادی شانس بازی کردن نداشته باشد.

گیائو: ایران بدون حدادی هم تیم قدرتمندی است

به گزارش "ورزش سه"، گیائو، سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین بعد از شکست برابر ایران اظهار داشت: بازی به خصوص در نیمه دوم کوارتر چهارم، بازی جالبی بود. پرتاب های 3 امتیازی حریف باعث شد که نتیجه به سود آنها رقم بخورد. می دانستیم که ایران تیم قدرتمندی است و امتیاز میزبانی هم به آنها کمک کرد.


وی افزود: اینکه حامد حدادی بازی نمی کرد، می توانست برای ما فرصت خیلی خوبی باشد؛ اما در کل فکر می کنم با توجه به اینکه محرومان و مصدومان زیادی داشتیم، بازی قابل قبولی ارائه دادیم.


سرمربی تیم بسکتبال فیلیپین درباره آینده خود گفت: هنوز تصمیمی درباره آینده گرفته نشده است. بازی با قطر هم من روی نیمکت تیم هستم و بعد از آن در رابطه با بازی های بعدی و سرمربیگری در فیلیپین تصمیم گیری می شود.


گیائو در خصوص غیبت حامد حدادی بیان داشت: این احتمال را می دادیم که حامد حدادی شانس بازی کردن نداشته باشد. اگر بازی می کرد، آماده بودیم که او را کنترل کنیم. به هر حال ایران حتی بدون حدادی هم تیم قدرتمندی است.


وی درباره محرومان تیمش گفت: ما 2 بازیکن خود را همراه داریم چون آنها فقط یک بازی محروم بودند و در بازی با قطر می توانند به میدان بروند. ما بعد از بازی های آسیایی اندونزی تیم خود را ساختیم. جردن کلارسون با توجه به حضورش در ان بی ای نمی تواند ما را در انتخابی همراهی کند.


وی درباره استفاده بیش از حد از بازیکنان تبعه و دورگه گفت: با توجه به اینکه آنها هم فیلیپینی حساب می شوند، نمی توانیم آنها را محروم کنیم. از نظر ما کاملا این بازیکنان با دیگر نفرات برابر هستند.


سرمربی فیلیپین در پایان درباره اینکه کدام بازیکن بیشتر تیمش را اذیت کرد، گفت: ترسی از هیچ بازیکنی نداریم. صمد نیکخواه، جمشیدی و کاظمی بازیکنانی بودند که امروز بهتر بازی کردند.


همچنین بازیکن تیم بسکتبال فیلیپین بعد از شکست برابر ایران اظهار داشت: ما شانس خودمان را برای پیروزی در این مسابقه امتحان کردیم. البته که ایران در این بازی میزبان بود و از حمایت تماشاگرانش بهره می برد و این کار ما را سخت می کرد.


وی افزود: بازیکنان ایران سال هاست که کنار هم بازی می کنند و هماهنگ هستند؛ اما تیم ما 2 هفته است که شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها