کد خبر : 1553546 | 22 شهریور 1397 ساعت 19:51 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نباید سلامتی حامد حدادی را به خطر بیاندازیم

شاهین طبع: چرا ما نمی توانیم بازیکن دورگه بیاوریم؟

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر حامد آسیب دیده است، باید بازیکنان دیگر نبودش را جبران کنند.

شاهین طبع: چرا ما نمی توانیم بازیکن دورگه بیاوریم؟

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع بعد از شکست فیلیپین در انتخابی جام جهانی در نشست خبری اظهار داشت: فیلیپین اگرچه چند بازیکن محروم داشت، تیم خوبی بود. در واقع این بازیکنانی که به تهران آمدند، تفاوتی با آنهایی که قبلا بازی می کردند، ندارند. فقط آندره بلچ همراه با این تیم نبود که می توانست تاثیرگذار باشد.


وی افزود: مربی تیم حریف حرف جالبی زد و گفت در بسکتبال امروز می توانیم از فرصت ها استفاده کنیم. من امیدوارم ما هم بتوانیم مثل فوتبال از بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می کنند، بهره ببریم. در بسکتبالی که 5 بازیکن درون زمین هستند، یک نفر هم می تواند شرایط را تغییر دهد.


سرمربی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: امروز فکر می کنم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و فقط روی ضدحمله زیاد گل خوردیم. دقت ما در پرتاب های پنالتی باید بیشتر شود. به هر حال از شرایط میزبانی استفاده کردیم.
شاهین طبع درباره بازی نکردن حامد و غیبتش در ژاپن گفت: حامد سال هاست برای تیم ملی بازی می کند و زحماتش را کشیده است. امروز هم از کوارتر سوم اصرار داشت که به زمین برود؛ اما با توجه به اینکه من شرایط پای او را می دانستم، نگذاشتم بازی کند. باید کم کم به جایی برسیم که اگر بازیکنی مصدوم می شود یا نیاز به استراحت دارد، بتوانیم او را آزاد کنیم. دیگر قرار نیست که به خاطر یک برد هر کاری انجام دهیم. شاید همه ما مقصر هستیم که نتوانستیم جایگزین های خوبی برای این بازیکنان داشته باشیم. اگر حامد آسیب دیده است، باید بازیکنان دیگر نبودش را جبران کنند.


وی در خصوص استفاده از بازیکنان دورگه از جمله آرون گرامی پور و مایک رستم پور بیان داشت:  می بینید که در رشته های دیگر مربیان می توانند از بازیکنان دورگه استفاده کنند و مشکل سربازی هم به وجود نمی آید.

آرون گرامی پور به سفارت ایران رفته و گفته اند که نمی تواند به کشور وارد شود. خودش هم گفت می ترسم به ایران بیایم و مشکل سربازی برایم به وجود بیاید. رستمپور هم گفت 10 هزار دلار برای بازی می خواهم که ما به خاطر بازی کردن در تیم ملی به کسی پول نمی دهیم. امیدوارم وزارت خارجه در این زمینه به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها