کد خبر : 1553550 | 22 شهریور 1397 ساعت 20:26 | 152.9K بازدید | 0 دیدگاه

15 دقیقه با پای صدمه دیده بازی کرد

جزییاتی از مصدومیت مچ پای بشار (عکس)

بشار رسن هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس در دیدار تیم های عراق و کویت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و با همین مصدومیت به ایران آمد.

جزییاتی از مصدومیت مچ پای بشار (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت روز گذشته نساجی را شکست دادند و غیبت بشار رسن و علیرضا بیرانوند هم به چشم نیامد اما غیبت هافبک عراقی علی رغم بازگشت به ایران، کمی عجیب به نظر می‌رسد. در روز بازگشت بشار،  باشگاه پرسپولیس مصدومیت این بازیکن را اعلام کرد اما جزئیاتی از این اتفاق منتشر نشد تا این که پس از نگاهی به بازی عراق - کویت نوع و شدت مصدومیت مشخص شد.


در دقیقه ۱۸ بازی، رسن در نیمه زمین حریف یک بازیکن کویتی را دریبل زد و در حال گذر از بازیکن بعدی، با خطا متوقف شد. او از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و حتی برای دقایقی نمی‌توانست از زمین بلند شود اما سرانجام به بازی ادامه داد تا این که در دقیقه 33 از زمین بیرون رفت .


مشخصا دلیل تعویض او تاکتیکی نبود چرا که بشار عملکرد بسیار خوبی در تیم عراق داشت و احتمالا علت خروج هافبک شماره ۱۳ همان مصدومیتی است که در دقیقه ۱۸ رخ داد. این که چرا سرمربی عراق در همان لحظه بشار را تعویض نکرد جای سوال دارد چون در این دیدار دوستانه، نیازی به تداوم حضور این بازیکن در زمین نبود و سرمربی می‌توانست برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، رسن را زودتر از زمین بیرون بکشد.


 همچنین تیم پزشکی عراق مشخصا در راستای بهبود بشار رسن حرکت خاصی انجام نداده اند چرا که او با مصدومیتی نسبتا شدید به اردوی پرسپولیس رفت و حتی بازی نساجی را هم از دست داد. رسن در بازی با الدحیل حضور خواهد داشت اما کسی نمی‌داند با بهبودی کامل در مقابل حریف قطری به میدان می‌رود اما کسی نمی‌داند مصدومیتش تا آن زمان به طور کامل رفع می‌شود یا تیم پزشکی پرسپولیس به اشکال دیگر او را مهیا خواهند کرد.


باشگاه پرسپولیس می‌تواند در حالت عادی به خاطر مصدومیت ستاره اش در تیم ملی از فدراسیون فوتبال عراق شکایت کند اما موضوع بشار رسن «عدم رسیدگی و نگهداری از سرمایه» است و در صورت اثبات می‌تواند تبعات شدیدی برای عراقی ها داشته باشد.

 

1335999

1336000

1336068

 

1335998

 


بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس فعلا نرم تمرین میکند و امیدوار است به بازی دحیل برسد.

 

1336077

دیدگاه‌ها