کد خبر : 1553554 | 22 شهریور 1397 ساعت 21:11 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

خودم از سرمربی خواستم دقیقه آخر به زمین بروم

حدادی: به ژاپن بروم، از درمانم عقب می‌افتم

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: فعلا بیشتر از همه به درمان پای مصدومم فکر می کنم.

حدادی: به ژاپن بروم، از درمانم عقب می‌افتم

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی که با وجود مصدومیت امروز در لیست تیم ملی قرار گرفت و از روی نیمکت نظاره گر بازی بود، در ثانیه های پایانی به زمین رفت. سنتر 218 سانتی متری قبل از بازی های آسیایی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت جدی شد؛ اما همچنان با غیرت و تعصب برای تیم ملی بازی می کند.


حدادی پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اظهار داشت: من امروز با توجه به مصدومیتی که داشتم قرار نبود بازی کنم؛ اما 3 بازیکن تیم ملی 5 خطا انجام دادند و از سرمربی خواستم که اجازه ورودم به زمین را بدهد. من قبل از بازی‌های آسیایی اندونزی دچار آسیب‌دیدگی شدم و حتی دیدار فینال این بازی‌ها را هم با درد انجام دادم. به هر حال الان مشغول درمان این مصدومیت هستم.


وی درباره برتری در بازی امروز افزود: مرحله دوم مسابقات بسیار سخت‌تر است و تیم‌های خوبی حضور دارند. تیم ما امروز به خوبی بازی را کنترل کرد، هرچند که چند بازیکن حریف به دلیل محرومیت حضور نداشتند؛ اما فقط نبود یکی از آنها حس شد. نباید در این مرحله توقع داشته باشیم که تیم ها را با 30 امتیاز اختلاف شکست دهیم چون همه رقیبان قدرتمند هستند.


حامد حدادی در خصوص حضورش در دیدار با ژاپن گفت: مشخص نیست که به ژاپن بروم یا نه، من امروز در همان یک دقیقه‌ای هم که به میدان رفتم با درد دویدم. به هر حال بازی در خانه حریفی مثل ژاپن سخت است، چرا که آنها تلاش می‌کنند از میزبانی خود استفاده کنند. با این وجود امیدوارم که به پیروزی برسیم.


سنتر تیم ملی بسکتبال در این باره ادامه داد: من دوست دارم به همراه تیم ملی به ژاپن بروم، اما اگر این کار را انجام بدهم یک هفته از زمان درمانم را از دست می‌دهم. به هر حال من در حال حاضر صبح و بعدازظهر در حال فیزیوتراپی هستم تا آسیب‌دیدگی‌ام خیلی سریع بهبود پیدا کند.


وی در پایان در خصوص انتخاب تیم باشگاهی‌اش خاطر نشان کرد: فعلا که در این خصوص خبر خاصی نیست. من چند پیشنهاد خارجی داشتم که با هیچ‌کدام به توافق نرسیدم. فعلا بیشتر از همه به درمان پای مصدومم فکر می کنم.

دیدگاه‌ها