کد خبر : 1553565 | 22 شهریور 1397 ساعت 22:35 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قاطع مدیرعامل ذوب آهن از نمازی

شکست در جام حذفی و حذف این رقابت‌ها برای نماینده اصفهان می‌تواند شوک بزرگی باشد، اما مدیرعامل باشگاه در پایان جدال با پدیده به حمایت از سرمربی جدید تیمش پرداخت.

حمایت قاطع مدیرعامل ذوب آهن از نمازی

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن دومین شکست پیاپی را در این فصل مقابل پدیده مشهد متحمل شد و البته اینبار این شکست به قیمت حذف آنها از جام حذفی تمام شد. شاگردان یحیی گل محمدی بعد از پیروزی پر حرف و حدیث در لیگ برتر، اینبار در دیداری جذاب توانستند در فولادشهر ذوب آهن را شکست دهند.


در پایان این بازی سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی در اکانت رسمی خود به حمایت از امید نمازی پرداخت تا شایعات و حواشی را از نیمکت تیمش دور کند.


این در حالی بود که بعد از شکست از پدیده عده‌ای از تماشاگران ذوب آهن علیه امید نمازی شعار دادند و خواهان جدایی وی شدند. پیش از این هم صحبت‌هایی در مورد تاکید مدیران ذوب آهن روی جام حذفی مطرح شده بود و به نظر می‌رسید سرمربی ذوبی‌ها در صورت شکست و حذف در اولین گام که بازی دشواری هم بود، دچار دردسر شود.


با این حال حمایت قاطع و اینستاگرامی سعید آذری که در فصل گذشته نیز در این مقطع حمایت خود را از امیر قلعه نویی به نمایش گذاشته بود و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده بودند، این نوید را می‌دهد که نمازی همچنان روی نیمکت این تیم به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها