کد خبر : 1553626 | 23 شهریور 1397 ساعت 10:48 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با پیکان از بدشانسی ما است

نورمحمدی: می‌خواهیم در حذفی فینالیست شویم

مدافع تیم پارس جنوبی اعلام کرد تیمش آماده بازی امروز است و برای برد مقابل شاگردان جلالی نهایت تلاشش را انجام می دهد.

نورمحمدی: می‌خواهیم در حذفی فینالیست شویم

حامد نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی امروز پارس جنوبی جم مقابل پیکان در جام حذفی بیان کرد: قطعا اینکه در اولین گام از جام حذفی مقابل یک تیم لیگ برتری قرار بگیرید، از بدشانسی است. همه می دانند که ما قرعه سختی داریم و این در حالی است که تیم های لیگ برتری دیگر با قرعه های آسان تری مواجه شده اند. با این حال باید بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


وی ادامه داد: ما در طول هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خیلی خوبی داریم. دو بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که شرایط مان را بهتر کرد و به روند تیم کمک زیادی انجام داد. با آمادگی کامل به مصاف پیکان می رویم و امیدوارم بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.


مدافع باتجربه پارس جنوبی درباره عملکرد خط دفاع این تیم تاکید کرد: فوتبال امروز اینطور نیست که فقط مدافعان در گل خوردن یا گل نخوردن تیم ها نقش داشته باشند. من به عنوان یک مدافع سعی می کنم وظیفه ام را به نحو احسن انجام بدهم و اگر عملکرد تیم در دفاع خوب بوده ساختار دفاعی ما خوب بوده که چنین موفقیتی رقم خورده است.


نورمحمدی با اشاره به تغییرات ترکیب در بازی با پیکان که مهدی تارتار از آن صحبت کرده، خاطرنشان کرد: به هر حال در مسابقات حذفی مربیان معمولا برخی بازیکنان را تغییر می دهند. در ترکیب ما بازیکنان خوبی هستند که در لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند. شک نکنید آنها دست کمی از سایر بازیکنان ندارند و انشاالله مقابل پیکان بازی خوبی انجام می دهیم و با برد هواداران را خوشحال می کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که هدف پارس جنوبی در جام حذفی چیست، بیان کرد: جام حذفی فرصت خوبی است که شما با چند مسابقه و در یک مسیر کوتاه به فینال و قهرمانی برسید. ما بازی به بازی جلو می رویم و تلاش می کنیم هر مرحله بالاتر برویم. امیدوارم خدا یارمان باشد و به چیزی که می خواهیم، برسیم.

دیدگاه‌ها