کد خبر : 1553633 | 23 شهریور 1397 ساعت 11:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت باانگیزه‌ی ملی‌پوشان بایرن به آلیانس

با به پایان رسیدن بازی‌های ملی در اروپا و دیگر نقاط دنیا ملی‌پوشان بایرن مونیخ از پنج‌شنبه به تمرینات این تیم در ورزشگاه آلیانس بازگشتند.

بازگشت باانگیزه‌ی ملی‌پوشان بایرن به آلیانس

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر تیاگو و رابرت لواندوفسکی که برای شرکت در بازی‌های تیم‌های ملی خود به کشورهایشان سفر کرده بودند، نیکو کوواچ سرمربی بایرن از بازگشت یکی دیگر از ستاره‌ی خود هم خوشحال بود، متس هوملس که به دلیل مصدومیت جزئی چند روزی را با تیم تمرین نکرده بود. در تمرینات بایرن به غیر از کینگزلی کومان مصدوم، داوید آلابا تنها بازیکن غایب بود. آلابا هم دیروز پنج‌شنبه از اتریش به مونیخ بازگشت ولی به صلاحدید کوواچ در مرکز سرپوشیده‌ی مجهز باشگاه به صورت انفرادی به تمرین مشغول شد. 


کوواچ با اینکه تقریباً تیم خود را به صورت کامل در اختیار داشت با اینحال خودش در کنار شاگردانش وارد زمین شده و پا به توپ شد. نیکو کوواچ درباره‌ی علت همراهی خود با بازیکنانش در تمرینات با توپ گفته بود:" این کار من باعث می‌شود بچه‌ها انگیزه‌ی بیشتری پیدا کنند". این سرمربی کروات حالا می‌خواهد بازیکنانش توجه خود را به بازیهای پیش رو معطوف کنند. بایرن مونیخ در 22 روز آینده در هفت مسابقه به میدان خواهد رفت. مسابقاتی که از روز شنبه آغاز شده و بایرن در خانه‌ی خود به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت. 


لئون گورتزکا ستاره‌ی آلمانی و ملی‌پوش بایرن که به همراه تیم ملی آلمان در دو مسابقه به میدان رفته بود در بازگشت به مونیخ به تلویزیون این باشگاه گفت:" ما فرجه‌ی بازی‌های ملی را پشت سر گذاشته‌ایم و حالا همه‌ی ملی‌پوشان بایرن با انگیزه‌ی بالا به تمرینات برگشته‌اند. ما فصل را خیلی خوب شروع کرده‌ایم و می‌خواهیم در ادامه هم همینطور موفق باشیم. لورکوزن بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و تیمی است که می‌تواند خیلی خوب بازی کند. برای مقابله با آنها باید خوب آماده شویم و تمرکز بالایی داشته باشیم".

دیدگاه‌ها