کد خبر : 1553668 | 23 شهریور 1397 ساعت 13:53 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

راه و روش یک توافق سازنده

امری و آخرین هشدار دوستانه به اوزیل

اونای امری، سرمربی آرسنال به مسوت اوزیل اخطار داده که نباید از اهداف و خواسته هایش به راحتی دست بکشد.

امری و آخرین هشدار دوستانه به اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل که سال 2013 به آرسنال پیوست، روز شنبه برای اولین بار به سنت جیمز پارک سفر خواهد کرد تا مقابل نیوکاسل با هدایت بنیتس بازی کند.  او به خاطر موضوع نژادپرستی و فشارهای شدیدی که پس از عکسش با رجب طیب اردوغان به او وارد شد، از تیم ملی کنار کشید و در اردوی تیم ملی آلمان حضور نداشت.

 

بدین ترتیب او در کالنی لندن تمرین کرد و با اونای امری درباره مسئولیت ها و راه های پیشرفتش در فصل جاری به بحث و گفتگو نشست.  یکی از خواسته های اصلی سرمربی آرسنال از ستاره آلمانی این بود که در خط حمله بیشتر ظاهر شود و تلاش بیشتری برای زدن گل یا ارسال پاس گل کند.

 

 

1336115

 

 

امری در این رابطه گفت:" روند او خوب بوده است. من می‌خواهم راهی پیدا کنیم که بهترین عملکرد را از اوزیل بگیریم، اینکه او پاس‌های تعیین کننده ارسال کند، بیشتر نزدیک محوطه جریمه حریف باشد. حس و حال او شبیه به من است. اوزیل می‌تواند پیشرفت کند، می‌تواند بهتر باشد. در این پروسه که قرار است کار کنیم، ما سعی می‌کنیم به او کمک کنیم و در زمین فضا را برای درخشش و به رخ کشیدن کیفیت هایش فراهم کنیم. در حال حاضر، برای ما و هر بازیکنی تلاش و آماده شدن مهم ترین است. ما برای هر بازی به بهترین شکل آماده می‌شویم و حالا می‌خواهیم در بهترین شرایط راهی نیوکاسل شویم. این موضوع در مورد مسوت هم صادق است. او خوب کار کرده و شرایط نسبتا خوبی دارد. من می‌خواهم بازیکنان را رو به جلو حرکت دهم، می‌خواهم انتظارات را برای این بازی بالاتر ببرم و مسوت هم از قاعده مستثنی نیست."

 

 

1336114

 

 

پس از غیبت اوزیل در بازی مقابل وستهام که به اولین برد آرسنال ختم شد، شایعاتی مبنی بر درگیری بین امری و اوزیل در یکی از جلسات تمرینی منتشر شد. پس از شروع بازی های ملی، تمامی مصاحبه های امری و اوزیل در تمجید از رابطه بینشان بوده است.

 

سرمربی اسپانیایی ادامه داد:" من رابطه خیلی خوبی با مسوت دارم.  او را رو به جلو حرکت می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشد و کیفیت‌هایش در زمین بروز کند. مسوت مثل دیگر بازیکنان خیلی خوب تلاش کرده است. تمرکز او تماما روی باشگاه است."

 

دیدگاه‌ها