کد خبر : 1553691 | 23 شهریور 1397 ساعت 15:36 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: منتقدان من دچار دروغگویی غیرارادی هستند

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، بار دیگر به بهانه مدت بازی مارکوس راشفورد، به شدت به منتقدانش حمله کرد.

مورینیو: منتقدان من دچار دروغگویی غیرارادی هستند

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد در هر دو دیدار اخیر تیم ملی انگلیس موفق به گلزنی شد و همین مسئله بحث زیادی در مورد عدم استفاده مورینیو از او در ترکیب اصلی منچستریونایتد ایجاد کرد. از جمله جمی کرگر، مدافع سابق لیورپول، که اعلام کرد راشفورد برای اینکه بتواند فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند و بتواند همه توانایی هایش را به نمایش بگذارد، باید از منچستریونایتد برود.

راشفورد در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، سه بازی برای منچستریونایتد انجام داد اما در هیچ کدام از آنها 90 دقیقه کامل بازی نکرد. این در حالی است که او در 125 دیداری که برای شیاطین سرخ انجام داده، 32 گل زده است.

مورینیو متهم است که به این ستاره جوان که محصول آکادمی جوانان منچستریونایتد است، فرصت کافی برای بازی نمی دهد. اما آقای خاص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل واتفورد، دیداری که راشفورد به دلیل محرومیت در آن غایب است، به تندی جواب منتقدانش را داد.

 

 

1289074

 

او گفت:" در مورد راشفورد، فکر می کنم برای دیدار روز یکشنبه به دلیل استفاده نکردن از او خیلی مورد انتقاد قرار بگیرم زیرا بعضی از این بچه ها، واقعا عقده صحبت کردن در مورد من را دارند و بعضی از آنها دچار مشکل دروغگویی غیرارادی هستند.

بنابراین می توانم انتظار داشته باشم  که روز یکشنبه، بعضی از آنها صبح از خواب بیدار می شوند و به اولین چیزی که فکر می کنند این است که این ژوزه مورینیو است بنابراین می توانم از او به خاطر بازی ندادن به راشفورد انتقاد کنم اما این تقصیر من نیست. او محروم است بنابراین شما باید به آنها یادآوری کنید که او محروم است و نمی تواند بازی کند.

بنابراین من باید کاری بکنم؛ نه برای شما، برای هواداران منچستریونایتد و فکر می کنم به خاطر هواداران، می توانم دو دقیقه از وقتم را صرف توضیح دادن به شما بکنم.

در فصل 17-2016، راشفورد 32 بازی در لیگ برتر انجام داد، 11 بازی در لیگ اروپا، از جمله در فینال، سه بازی در جام حذفی، 6 بازی در جام اتحادیه، از جمله در فینال و در کامیونیتی شیلد.

او 53 بازی انجام داد اما اگر می خواهید دقایق بازی را بدانید، او 3068 دقیقه بازی کرد و اگر می خواهید براساس 90 دقیقه بسنجید، او در فصل 17-2016، 34.2 بازی 90 دقیقه انجام داد.

در فصل 18-2017، او 35 بازی در لیگ برتر انجام داد، 8 بازی در چمپیونزلیگ، 5 بازی در جام حذفی، سه بازی در جام اتحادیه و در سوپرکاپ اروپا.

او در مجموع 52 بازی انجام داد که 2676 دقیقه می شود و اگر می خواهید براساس 90 دقیقه بسنجید، 29.7 بازی می شود؛ بنابراین در دو فصل، در 105 بازی، 5774 دقیقه بازی کرد که می شود 63.7 بازی 90 دقیقه ای، از جمله در 5 فینال بنابراین مردم در مورد این دقایق صحبت می کنند و فکر می کنم آنها کمی گیج شده اند."

 

1202785

 

 

مورینیو در ادامه میزان دقایق بازی راشفورد را با دیگر ستاره های جوان فوتبال انگلیس مانند روبن لوفتوس چیک از چلسی و دومینیک سولانکه از لیورپول مقایسه کرد و گفت:" مارکوس، سولانکه نیست، لوفتوس چیک نیست، دومینیک کالورت لوین نیست، او مارکوس راشفورد است، یک بازیکن منچستریونایتد، با آمار بازی فوق العاده و دقایق بازی زیاد در بالاترین سطح بهترین رقابت های ممکن.

بنابراین هواداران منچستریونایتد، برای شما و فقط شما، این توضیحات را دادم تا بدانید که ما اینجا با مارکوس راشفورد، لوک شاو، جسه لینگارد، اسکات مک تامینای، چه کارهایی انجام می دهیم."

مورینیو همچنین بار دیگر تاکید کرد که بعضی از روزنامه نگاران، به صورت جهت دار در مورد او مطلب می نویسند:" بعضی ها، افرادی که همه می دانند که آنها از دو جا حقوق می گیرند، آنها برای باشگاه ها هم کار می کنند و البته مستقل نیستند و مسائل را به سمتی که آن باشگاه ها می خواهند، هدایت می کنند. این واضح است.

 

1331582

 

 

این طبیعی است اما اخلاقی نیست ولی من  آن را می پذیرم. کسی که صبح از خواب بیدار می شود و اولین چیزی که به ذهنش می رسد، ژوزه مورینیو و منچستریونایتد است، برایش متاسفم زیرا چیزهای هیجان انگیزتری در زندگی وجود دارد.

مهمترین چیز این است که این پسر، پسر خوبی است، یک بازیکن خوب و می داند که منچستریونایتد چه کارهایی برایش انجام داد. او کارش را در آکادمی باشگاه آغاز کرد و سپس آقای فن خال از او حمایت کرد. او از حمایت باشگاه و من هم برخوردار بود و سپس قرارداد جدید، شماره جدید و حضور در فهرست تیم برای هر دیدار. از وقتی که من اینجا هستم، او هیچ وقت از فهرست تیم بیرون نبوده زیرا من نمی خواستم؛ تنها به دلیل محرومیت یا مصدومیت بازی نکرده است. او هرگز از فهرست خارج نشده، بنابراین خودش این را می داند و این مهمترین چیز است."

دیدگاه‌ها