کد خبر : 1553700 | 23 شهریور 1397 ساعت 16:55 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: بازگشت پوگبا به یووه تعجب برانگیز نیست

آندره آ پیرلو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است انتقال دوباره پل پوگبا از منچستریونایتد به یوونتوس، اتفاق شگفت انگیزی نیست.

پیرلو: بازگشت پوگبا به یووه تعجب برانگیز نیست

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در سال 2012 با انتقالی آزاد از منچستریونایتد راهی یووه شد اما 4 سال بعد با انتقالی 105 میلیون دلاری به الدترافورد برگشت.

این ستاره فرانسوی که به تازگی با تیم ملی کشورش، قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت، روزهای خوبی را در الدترافورد سپری نمی کند و شایعاتی در مورد جدایی اش از منچستریونایتد به گوش می رسد.

در حالی که از پاری سن ژرمن و بارسلونا به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده می شود، پیرلو اعلام کرد که یووه می تواند مقصد احتمالی این بازیکن باشد.

 

1030249

 

او به توتواسپورت گفت:" بازگشت او برای من تعجب برانگیز نیست زیرا یووه به دنبال بهترین هاست و اگر بازیکنی برود، اینطور نیست که نتواند برگردد."

یوونتوسی ها در این تابستان لئوناردو بونوچی را یک فصل پس از پیوستن به میلان، بار دیگر به خدمت گرفتند. آنها همچنین با خرید کریس رونالدو با انتقالی 120 میلیون یورویی، نشان دادند که سخت به دنبال فتح چمپیونزلیگ هستند.

در این بین، پیرلو معتقد است که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه، باید از سختکوشی کریس رونالدو الگو بگیرد تا بتواند به ترکیب اصلی بیانکونری برگردد:" پذیرفتن اینکه در ترکیب اصلی نباشید، برای همه آسان نیست. پائولو باید هرکاری می تواند انجام بدهد تا هرچه بیشتر بازی کند. اگر او در تمرینات، به اندازه رونالدو باانگیزه باشد، کنار گذاشتن او از ترکیب دشوار خواهد بود."

دیدگاه‌ها