کد خبر : 1553756 | 23 شهریور 1397 ساعت 20:59 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: نباید فریب شرایط لورکوزن را بخوریم

نیکو کوواچ، سرمربی جوان بایرن معتقد است دیدار این هفته تیمش مقابل لورکوزن دشوار خواهد بود.

کوواچ: نباید فریب شرایط لورکوزن را بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف بایرن که فصل را با 2 پیروزی آغاز کرده، لورکوزن شرایط خوبی در جدول نداشته و 2 شکست حاصل کار آنها بوده اما کوواچ معتقد است شاگردانش نباید فریب این شرایط را بخورند.

 

1336186

 

شرایط لورکوزن در جدول: "لورکوزن در سال گذشته بسیار خوب و موفق عمل کرد اما حالا هیچ امتیازی ندارد و این در حالیست که آنها می توانستند 6 امتیاز بدست آورند. ما فریب این شرایط را نخواهیم خورد و انتظار داریم یک مبارزه سخت پیش روی ما باشد. انتقادات از ما اشتباه بوده و من از شنیدن آن تعجب می کنم و ناامید می شوم.

 

همچنین من معتقدم مربیان ما نباید بعد از 2 هفته خیلی هیجان زده شوند پس ما سعی می کنیم رفتاری حرفه ای داشته باشیم. به نظر من بررسی شرایط یک مربی تنها بعد از 2 مسابقه غیرممکن است."

 

شرایط جاشوا کیمیچ: "من با جاشوا صحبت کردم و گفتم که او در ترکیب تیم ملی آلمان به خصوص در دیدار برابر فرانسه خیلی خوب بازی کرد. ما بازیکنان زیادی در میانه میدان داریم و تا حالا در بازی هایی که انجام داده ایم، جاشوا نیز خوب عمل کرده است. بنابراین هیچ دلیلی برای قرار دادن او در خط میانی وجود ندارد. با توجه به اینکه ما خیلی از تعداد زیادی مدافع وسط برخوردار نیستیم، اگر ما در معرض خطر باشیم می توانیم کیمیچ را به خط میانی منتقل کنیم."

دیدگاه‌ها