کد خبر : 1553764 | 23 شهریور 1397 ساعت 22:04 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی زودهنگام جلالی از جام حذفی؛

پیکان‌صفر(5)-پارس‌صفر(6)؛صعود با شیرجه‌های احمدی

پارس جنوبی موفق شد با تکیه بر درخشش دروازه بان خود راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

پیکان‌صفر(5)-پارس‌صفر(6)؛صعود با شیرجه‌های احمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پارس جنوبی موفق شد در ضربات پنالتی پیکان را شکست دهد تا شاگردان تارتار راهی مرحله بعدی جام حذفی شوند.


مجید جلالی و مهدی تارتار در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که هر دوتیم چند یار اصلی شان را در اختیار نداشتند. پیکان آرمان قاسمی و مهدی شیری و پارس جنوبی حسین پورامینی، فرشاد محمدی فر و احمد گوهری را در اختیار نداشت و همین موضوع از کیفیت بازی کاسته بود اما سبک بازی دو تیم که بیشتر چشم به حوادث برای گل زدن و‌ عدم دریافت گل بود باعث شد در نیمه اول موقعیت های زیاد گل و بازی جذابی در حد دو تیم لیگ برتری را شاهد نباشیم.


در نیمه دوم دو تیم موقعیت هایی داشتند که در نهایت تبدیل به گل نشد. موقعیت های محمد نوری برای پارس جنوبی و مهدی شیری برای پیکان از جمله لحظات حساس این مسابقه بود که تبدیل به گل نشد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.


در وقت های اضافه نیز شاگردان جلالی و تارتار موفق به فتح دروازه حریف نشدند. پارس جنوبی هر چه از زمان بازی گذشت بهتر شد و‌ در وقت های اضافه می توانست پیکان را در تهران شکست دهد. با اینحال مجید جلالی که به دنبال برد بود با تعویض های تهاجمی سعی داشت قبل از ضربات پنالتی بازی خانگی را ببرد اما پارسی ها هرچه گذشت خطرناکتر ظاهر شدند.  پیکان در نیمه اول بهتر بود اما در نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد و در وقت های اضافه پارس نمایش بهتری داشت. تارتار با بازیکنان جوانی که به میدان فرستاد بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خطرناک داشت آن هم در روزی که ستاره های سرشناس پیکان عملکرد خیره کننده ای نداشتند. در روزی که آل کثیر، مومنی و ثاقبی درخشان نبودند جلالی جوانانی مثل خدابنده لو و امامعلی را به میدان فرستاد. دو تیم بازیکنان و مهره های مهمی را در اختیار نداشتند هرچند جلالی در نیمه دوم مهدی شیری را به میدان فرستاد.

 

1336183

 

در آن سو اما تعویض های تارتار تزریق انرژی بود و تعویضی های این تیم نیز مثل میرجوان و سیف اللهی خط دفاع پیکان را آزار دادند.


در نهایت اما این دیدار در پایان 120 دقیقه نیز گلی در پی نداشت و هر دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند تا برنده مسابقه را ضربات پنالتی مشخص کند.

 

در ضربات پنالتی این دیدار نیز دو تیم مانند مسابقه در 5 ضربه ابتدایی نتوانستند تکلیف برنده را مشخص کنند تا در روزی که بازی با نتیجه 6 بر 5 در ضربات پنالتی به سود پارس جنوبی به پایان رسید، ستاری و میرجوان ضربات پنالتی پارس جنوبی را از دست دهند و در سمت دیگر نیز رحمان احمدی سه پنالتی از رزاق پور، مشکل پور و شیری گرفت تا به این ترتیب پیکان از دور مسابقات حذف شود.

 

1336185


به این ترتیب پارس جنوبی توانست با استفاده از واکنش های خوب احمدی که فصل گذشته در پیکان حضور داشت، در ادامه نتایج خوب خود در لیگ برتر، در این دیدار نیز برنده زمین مسابقه را ترک کند تا مسیر سخت خود در جام حذفی را با یک برد آغاز کند.

دیدگاه‌ها