کد خبر : 1553790 | 24 شهریور 1397 ساعت 00:00 | 268.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب کاپیتان تیم ملی به یک تعویض

توشاک دژاگه را از تراکتور اخراج نمی‌کند!

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دستور تعویض خود در نیمه اول وقت های اضافه به شدت واکنش نشان داد.

توشاک دژاگه را از تراکتور اخراج نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بازی امروز تراکتورسازی مقابل نفت آبادان در شرایطی که با نتیجه ۳-۳ دنبال می شد در پایان نیمه اول وقت های اضافه جان توشاک سرمربی ولزی تراکتور تابلوی تعویض اشکان دژاگه را بالا برد تا طاهران بازیکن جوان این تیم جانشین کاپیتان تیم ملی بشود. اما دژاگه پیش از خروج از زمین و در آستانه تعویض با برخوردی تند و عجیب نسبت به این تعویض واکنش نشان داد.


اما در حالی که انتظار می رفت اشکان در لحظه نشستن روی نیمکت آرام تر بشود او به عصبانت خود ادامه داد و این بار مستقیما با حرکت دست توشاک را مورد خطاب قرار داد که از بازیکنی در سطح او کاملا بعید به نظر می رسید.


این حرکت که توسط دوربین های تلویزیونی شکار شد با جملاتی از گزارشگر آبادانی توام شد که ضمن ابراز تعجب از این حرکت به اشکان دژاگه هشدار داد که الگوی جوانان در ایران است و باید مراقب رفتار خود باشد.

 

1336227


اما در شرایطی که خبرنگاران آبادانی در انتظار واکنش جان توشاک به حرکت دژاگه بودند سرمربی ولزی با خونسردی در نشست مطبوعاتی اعلام کرد تبیهی را متوجه دژاگه نخواهد کرد چراکه این بازیکن از تعویضش ناراحت بوده و این چیزها در فوتبال طبیعی است. اوگفت: من دوست ندارم با بازیکنم برخوردی کنم. وقتی بازیکنی را تعویض می‌کنیم نباید انتظار داشته باشید که بخندد.


حذف امروز تراکتورسازی که البته در ضربات پنالتی اتفاق افتاد اولین شکست مهم جان توشاک محسوب می شود و باید دید که آیا زنوزی مالک باشگاه که با خرید ستاره های تراز اول تیم خوبی را برای این سرمربی فراهم کرده نسبت به این شکست چه واکنشی خواهد داشت.


در نهایت انتشار توضیح از سوی باشگاه یا خود بازیکن حل کننده ماجرایی خواهد بود که هواداران فوتبال ایران را حیرت زده کرده است چراکه اشکان دژاگه اصولا بازیکنی نبوده که او را با چنین حرکاتی در خاطر داشته باشیم.


نکته مهم درباره حذف امروز این است که تراکتور امروز برتری ۳ بریک خود را با تساوی ۳-۳ و سپس حذف در ضربات پنالتی تعویض کرد و ظاهرا تعویض های این مربی پیش از این بحث هایی را در بدنه باشگاه برانگیخته است.

 

عکس ها از :محمد امین انصاری

دیدگاه‌ها