کد خبر : 1553800 | 24 شهریور 1397 ساعت 02:22 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

نشانه های پایان کار مرد ولزی در تراکتور 

حذف تیم پرستاره به دست مستر تاش!

حالا اکثر هواداران تراکتور جان توشاک را مقصر اصلی از دست رفتن اولین جام فصل می دانند؛ جامی که برای تراکتور که امروز تا دقیقه 81 از نفت آبادان 3 بر یک پیش بود، کاملا در دسترس به نظر می رسید.

حذف تیم پرستاره به دست مستر تاش!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی امروز در صورت پیروزی مقابل نفت آبادان این فرصت را داشت که با توجه به امتیاز میزبانی در بازی بعدی راه خود را به سمت یکی از دوجام فوتبال ایران هموار کند، اما حالا تراکتور است و یک لیگ برتر. رقابتی که قهرمانی در آن اگرچه غیرممکن نیست اما طبعا به دشواری حاصل خواهد شد.


شکست دیروز تراکتورسازی اما نه فقط یک باخت ساده که یک ناکامی نمادین برای مردی بود که البته نمی شود از او گفت و به سابقه و بزرگی اش اشاره نکرد، اما چطور ممکن است با چنین ستاره ها و نیمکت پربضاعتی مسابقه ای که با نتیجه 3 بر یک به سود تیم شما است، از دست برود. جالب اینکه در آبادان همه از تعویض ها به خصوص خروج سوگیتا تعجب کرده بودند.


چیزی که امروز در بین دو نیمه وقت اضافه اتفاق افتاد و باعث درگیری لفظی اشکان دژاگه و سرمربی تراکتورسازی شد، ظاهرا ریشه هایی در هفته های گذشته دارد. ریشه در تصمیم سرمربی به تعویض و البته شاید تفاوت بین رفتار او بین بازیکنانی که با او همزبانند و همزبان نیستند.


در نوشتن از ناکامی همچنین باید از مصاحبه مطبوعاتی توشاک صحبت کرد که اگرچه دلنشین حرف می زند اما وقتی برای بار دوم در یک نیم فصل کوتاه از اشتباهش در بکار گیری شجاعی و دژاگه می گوید آنوقت است که باید به خیلی چیزها شک کرد. چیزهایی مثل اینکه چطور ممکن است تیمی مثل تراکتور بازی 3 بر یک برده را در شرایطی که هواداران نفت آرام آرام مشغول شعار علیه سرمربی تیم شان هستند چنین از دست بدهد.


اگر توشاک برای قهرمانی با تراکتور به تبریز آمده مسیر را کاملا اشتباه می رود. آنقدر اشتباه که شاید پروژه پرستاره دوست داشتنی زنوزی خیلی زود زمین گیر بشود. چیزی که هیچ کدام از اهالی فوتبال آن را نمی خواهند. چرا که تراکتور امسال گرمابخش لیگ و یکی از جذاب ترین های فوتبال ما است که باید تا روز آخر برای قهرمانی نبرد کند.
راستی چرا مستر تاش هرگز درحال تهییج تیم و کوچینگ کنار زمین نیست؟ آیا این هم مثل آنالیز نکردن حریفان است به این بهانه که ما راه خود را می رویم و به حریف کاری نداریم؟

 

1336236

 

اشکان دژاگه با اعتراض شدید به تعویض خود صحنه ای کمتر دیده شده در فوتبال ایران خلق کرد. اعتراض او به چه بود؟

 

1336237

 

تراکتوری ها اولین جام فصل را از دست دادند. این مسابقه ای بود که  تغییر نتیجه اش غیرقابل باور به نظر می رسید.

 

عکس ها از :محمد امین انصاری

دیدگاه‌ها