کد خبر : 1553826 | 24 شهریور 1397 ساعت 10:25 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک اتفاق بد؛ کی روش در آستانه ترک تهران

کارلوس کی روش در آستانه ترک تهران و جدایی از تیم ملی قرار دارد و با وضعیت فعلی این اتفاق دور از ذهن نیست و محتمل به نظر می رسد.

یک اتفاق بد؛ کی روش در آستانه ترک تهران

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه از حضور دوباره کارلوس کی روش در تهران هفته ها می گذرد و او بدون قرارداد تیم ملی را در بازی با ازبکستان همراهی کرد هنوز فدراسیون فوتبال هیچ اقدامی در زمینه تمدید قرارداد این مربی انجام نداده است و این به خاطر مشکلات مالی است! از سویی فدراسیون فوتبال هنوز موفق نشده بدهی گذشته این مربی را به او پرداخت کند. بدهی ای که نزدیک به 700 هزار دلار است. 


کی روش دیروز با مهدی تاج جلسه داشته و در این جلسه تاکید کرده اگر هدف تیم ملی در جام ملت ها قهرمانی است باید از نظر مالی ساپورت شود تا بتواند اردوهای تدارکاتی خوبی را در کشورهای خارجی برپا کند و از همه مهمتر چند بازی خوب پشت سر بگذارد. کی روش گفته در غیر اینصورت ادامه حضور وی در تهران هیچ توجیهی ندارد و بهتر است تهران را ترک کند.


کارلوس کی روش پیش از این در مصاحبه ای گفته بود راز حضور من در تیم ملی ایران بازیکنان هستند که همیشه برای موفقیت تلاش می کنند و می جنگند و حاضرند برای رسیدن به هدف از همه لذت ها بگذرند. 


با وجود نمایش های خوب تیم ملی در جام جهانی و تعریف و تمجید های بسیاری که از تیم ملی صورت گرفت فعلا کمک مالی به فدراسیون فوتبال نشده است و از سویی ریاست مهدی تاج با تصویب قانون بازنشسته ها از سوی شورای نگهبان در معرض خط قرار دارد و شاید به همین بهانه جایگاه خود را از دست بدهد. 


البته مهدی تاج در جلسه با کارلوس کی روش سعی کرد به سرمربی تیم ملی نوید آینده ای بهتر را بدهد اما این بار به نظر می رسد کارلوس کی روش خیلی صبر نکند. حتی گفته شده او پیش از فیفا دی بعدی که در مهر ماه است در صورت عدم رفع مشکلات تهران را ترک کند. 


کارلوس کی روش برای اثبات وفاداری خود به تیم ملی و قول شفاهی که به مهدی تاج داده بود به تهران آمد و با زیر نظر گرفتن تمرینات تیم ملی در بازی با ازبکستان بدون قرارداد روی نیمکت تیم ملی نشست اما در عمل اتفاقی رخ نداده است و فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات مالی هنوز نتوانسته تضمینی برای اجرای برنامه های آماده سازی تیم ملی به کارلوس کی روش بدهد. 


مشکل انتقال پول به حساب کارلوس کی روش هم مزید بر علت شده تا سرمربی تیم ملی نگاه امیدوارانه ای به آینده نداشته باشد. به خصوص که تا به امروز هیچ یک از نهادهای دولتی برای رفع این مشکل کمکی به فدراسیون فوتبال نکرده اند! از سویی فیفا هم گفته بیشتر بانک هایی که برای انتقال دارایی های فدراسیون فوتبال با آنها مذاکره می شود از ترس تحریم توسط خزانه داری آمریکا عقب می کشند. 


به هر صورت اگر وضعیت به همین شکل دنبال شود ادامه حضور کارلوس کی روش در تهران منتفی است و حتی شنیده می شود او مهلتی را برای رفع مشکلات تعیین کرده و گفته برای انتخاب تیم جدید خود اگر دست روی دست بگذارد به مشکل خواهد خورد.

دیدگاه‌ها