کد خبر : 1553932 | 24 شهریور 1397 ساعت 14:22 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار شروع امید، مثل یحیی، مجتبی و ژنرال

ذوب آهن فصل را خوب شروع کرد و شکست نساجی در قائمشهر با یک بازی خوب از سوی تیم ذوبی ها نوید خوبی برای شروع قدرتمندانه تیم اصفهانی بود.

در انتظار شروع امید، مثل یحیی، مجتبی و ژنرال

به گزارش "ورزش سه"، این شروع خوب در شمال اما آنگونه که باید و شاید برای اصفهانی ها ادامه نیافت. در واقع سبزپوشان اصفهانی از پنج بازی بعدی که در لیگ انجام دادند، پنج امتیاز کسب کردند و در جام حذفی نیز مغلوب پدیده ای شدند که این روزها به معنی واقعی کلمه یک تیم است.

 

اکنون آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دقیقاً در موقعیتی قرار دارد که در همه فصول اخیر آن را تجربه کرده است. چهار فصل پیش و سه فصل پیش با یحیی، دو فصل پیش با مجتبی، فصل گذشته با قلعه نویی و حالا با امید. تیمی که فصل را خوب شروع نمی کند ولی از هفته های هفتم و هشتم رفته رفته موتورش روشن می شود و در پایان فصل، فصل موفق را به تاریخ می سپارد.

 

ذوب آهن با همه شروع های بدی که در طی فصول اخیر تجربه کرده است، دو قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی سوپر جام، یک نایب قهرمانی لیگ و دو صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به افتخاراتش اضافه کرد است و حالا همه منتظر هستند ببینند سریال سالهای اخیر و صبر آذری این بار و در مورد نمازی هم جواب می دهد.

 

امید نمازی جام حذفی را از دست داده است و از امروز صرفاً تمرکزش روی لیگ است تا زمانی که لیگ قهرمانان آسیا شروع شود. بازی بعدی نمازی مقابل استقلال خوزستان است و سرمربی تیم اصفهانی این فرصت را دارد که بالاخره نتایج خوبش را شروع کند، مثل یحیی، مجتبی و ژنرالی که از حدود همین هفته ها با ذوب آهن و آذری راه افتادند و شروع به نتیجه گرفتن کردند. 

دیدگاه‌ها