کد خبر : 1553954 | 24 شهریور 1397 ساعت 16:52 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین برد متوالی شاگردان کلوپ

تاتنهام 1-2 لیورپول؛ قرمزها بوی قهرمانی می دهند

لیورپول با برتری 2-1 در زمین تاتنهام به پنجمین برد متوالی خود دست یافت و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

تاتنهام 1-2 لیورپول؛ قرمزها بوی قهرمانی می دهند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول به عنوان صدرنشین لیگ برتر انگلیس، با چهار برد متوالی به ویمبلی آمده بود تا برابر تاتنهام قرار بگیرد. سپیدهای لندن نیز از چهار بازی قبلی خود سه برد و یک شکست کسب کرده بودند. در واقع باخت هفته قبل برابر واتفورد سبب شد تا شاگردان پوچتینو سه امتیاز از صدر عقب بیفتند.

 

بازی با هجوم های میزبان شروع شد و در دقایق ابتدایی، تاتنهام بود که کنترل بازی را در اختیار داشت اما رفته رفته لیورپول توانست از فشار اولیه خود را خارج کند و کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

 

 

1336406

 

 

اولین موقعیت جدی بازی را دقیقه 21 شاهد بودیم. پاس به عقب اشتباه از اریک دایر به محمد صلاح رسید اما ستاره مصری در مصاف تک به تک با گلر تاتنهام خوب عمل نکرد و ضربه او مهار شد.

لیورپول تیم برتر میدان بود و با نفوذهای مانه، یکی دو موقعیت خوب دیگر نیز خلق کرد اما ضربات نهایی ستاره سنگالی بی دقت بودند.

 

 

1336404

 

1336405

 

 

بازی به دقیقه 39 رسیده بود که لیورپول به گل رسید. ارسال کرنر از سوی میلنر با دفع ناقص وورم، گلر تاتنهام همراه بود. اریک دایر هم نتوانست به خوبی توپ را دور کند و واینالدوم با یک ضربه سر توانست دروازه را باز کند. روی این صحنه، تلاش گلر تاتنهام برای بیرون کشیدن توپ از دروازه ثمری نداشت.

 

 

1336399

 

 

در نهایت نیمه اول بازی با برتری 1-0 لیورپولی ها به اتمام رسید.

 

هفت دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که لیورپول به دومین گل خود نیز دست یافت.

حرکت خوب مانه از سمت چپ و ارسال پاس او به درون شش قدم، با دفع اشتباه فرتونگن همراه شد. توپ به تیر برخورد کرد و روی خط دروازه به فیرمینو رسید تا ستاره برزیلی، راحت ترین گل خود را به ثمر برساند.

 

1336411

 

1336409

 

 

تاتنهام برای جبران جلو کشید اما غیبت دله آلی به وضوح در خط حمله این تیم مشهود بود.

روی همکاری هری کین و اریکسن تاتنهام می توانست فاصله را کاهش دهد اما واکنش به موقع آلیسون لیورپول را در بازی نگاه داشت.

در ده دقیقه پایانی بازی این لیورپول بود که روی ضد حملات می توانست فاصله را افزایش دهد اما محمد صلاح و مانه در زدن ضربات نهایی بی دقت بودند.

تاتنهام نیز دقیقه 85 توسط لاملا صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه پای چپ آرام او با فاصله اندکی از کنار تیر عمودی راهی اوت شد. 

 

بازی در حال اتمام بود که تاتنهام دقیقه 93 به یک گل دست یافت. ارسال کرنر از چپ در تیر دوم به لاملا رسید. یک مهار عالی و ضربه ای عالی تر از ستاره آرژانتینی به تور دروازه لیورپول نشست تا فاصله به یک گل کاهش یابد.

تلاش های میزبان در دقیقه پایانی نتیجه نداد و لیورپول در نهایت این بازی دشوار را با برتری 1-2 به اتمام رساند.

دیدگاه‌ها