کد خبر : 1554275 | 25 شهریور 1397 ساعت 18:17 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش آقای گل‌های لیگ برای ترکیب تیم ملی

دو آقای گل لیگ برتر فوتسال به دنبال حضور مستمر در اردوهای تیم ملی و رسیدن به ترکیب هستند.

به گزارش "ورزش سه"، همراهی حسین طیبی با باشگاه غیرت قزاقستان و استراحت سید محمد ناظم‌الشریعه به نفراتی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده موجب شده تا نفرات جوانی به فهرست تیم ملی اضافه شوند و فرصت خودنمایی پیدا کنند ولی در کنار آنها، نفرات دیگری که در گذشته ملی پوش بودند هم زمان مناسبی دارند تا بتوانند به پنج نفر اصلی برسند.

 

سعید احمدعباسی که در اردوهای اخیر تیم ملی ایران حضور داشته، از ابتدای فصل لیگ برتر فوتسال نمایش درخشانی در تیم گیتی‌پسند ارائه کرده و در ۱۰ هفته اخیر توانسته ۱۲ گل از ۴۳ گل به ثمر رسیده تیم اصفهانی را بزند تا با شرایط خوبی دوباره در فهرست ملی پوشان قرار بگیرد.

 

این فوتسالیست ۲۶ ساله با شرایط فنی مطلوبی که دارد و با توجه به حضور متوالی‌اش در فهرست تیم ملی و تجربه جام ملت‌های آسیا، حالا امیدوار است بتواند خود را به تفکرات ناظم‌الشریعه تحمیل کند و در کنار قرار گرفتن در فهرست، به ترکیب اصلی هم برسد و فرصت بیشتری برای بازی ملی و گلزنی پیدا کند.

 

امین مجیدی‌پور، دیگر فوتسالیست ملی پوشی است که در کنار عباسی ۱۲ گل در این فصل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است هم با تجربه دعوت‌های متوالی و حضور در اردوهای ملی، امیدوار است ناظم‌الشریعه در فصلی که نمایش درخشانی داشته، فرصت بیشتری به او دهد.

 

این فوتسالیست سابق تیم‌های شهید منصوری قرچک و یاسین پیشرو قم، امسال توانسته در تیم پایین جدولی پارسیان شهرقدس خودی نشان دهد و ۱۲ گل از ۳۳ گل تیمش را به ثمر رسانده تا با شایستگی جزو ملی پوشان قرار بگیرد و حالا به دنبال بازی‌های ملی بیشتر در تورنمنت چهارجانبه تبریز که هفته آینده برگزار می‌شود، است.

 

عکس‌ها از: پیام پارسایی

 

1336848

 

1336850

 

1336849

دیدگاه‌ها