کد خبر : 1554278 | 25 شهریور 1397 ساعت 18:22 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از بازی هم می دانستیم سردار بوکان ضعیف نیست

رضاوند: برای پنالتی‌ آماده می‌شدیم اما در 120 بردیم!

هافبک گلزن سایپا می گوید کم کم خودمان را آماده حضور در ضربات پنالتی می کردیم که ناگهان در دقیقه ١٢٠ توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

رضاوند: برای پنالتی‌ آماده می‌شدیم اما در 120 بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند که به همراه نارنجی پوشان دو روز قبل موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی شد درباره این بازی ها گفت: به نظرم در فوتبال فاصله تیم ها خیلی زیاد نیست و این تجربه ها و شخصیت های تیمی است که باعث تفاوت می شود. خیلی از بازیکنانی که در تیم های پایین تر حضور دارند من جمله همین رضا صبوری از دوستان و هم تیمی های ما در نفت تهران بودند. در واقع بازیکنان این تیم اکثرا تجربه حضور در لیگ یک و لیگ برتر را داشتند برای همین نمی توان گفت سردار بوکان تیم ضعیفی بوده ضمن آنکه قبل از بازی هم گفته بودم که بازی سختی داریم. همین طوری هم پیش رفت و ما نتوانستیم زود به گل دست پیدا کنیم که اگر زودتر گل می زدیم می توانستیم با اختلاف گل بیشتر به مرحله بعد صعود کنیم. هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم فشار و استرس بازی خیلی زیاد می شد و این کار را برای ما سخت تر هم کرد. 


او درباره از دست رفتن پنالتی سایپایی ها در دقایق ابتدایی بازی گفت: خراب شدن پنالتی یک امر طبیعی است و خیلی ها پنالتی خراب می کنند اما به نظرم اگر آن توپ گل می شد و ما همانطور که گفتم زودتر به گل می رسیدیم شرایط تیم خیلی بهتر می شد. البته به جز آن پنالتی ما موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل بزنیم. هم ما گل نزدیم و هم اینکه حریف گل زد که این کار را برای ما سخت کرد ضمن آنکه آنها دائما دفاع و وقت کشی می کردند. فرقی نمی کرد در این بازی چند گل می زدید یک گل یا تعداد بیشتر بالاخره یک تیم باید حذف می شد و خدا را شکر ما با تمام تلاش توانستیم این نتیجه را به نفع خود کنیم.


هافبک سایپا ادامه داد: کم کم داشتیم برای پنالتی زدن بعد از بازی آماده می شدیم که در همان ثانیه های پایانی با خطای محوطه جریمه و دریافت پنالتی توانستیم بازی را در دقیقه 120با گل به پایان برسانیم. در واقع پنالتی من یک جور آماده سازی مان برای ضربات پنالتی شد! 
رضاوند درباره درخشش خود گفت: اگر تیمت نتیجه بگیرد تو بازیکن موفقی در آن تیم خواهی بود اما نتیجه نگیرد حالا شما هرچقدر هم خوب باشید بالعکس می شود. ما بعد از پیروزی هفته اول مقابل سپیدرود دو هفته شکست و یک تساوی به دست آوردیم و انتظارات از تیم ما بالا بود اما بعد از آن روزهای تلخ در بازی با پارس جنوبی و فولاد آن نتایج را جبران کردیم و امیدواریم که موفقیت مان را در ادامه لیگ تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها