کد خبر : 1554349 | 26 شهریور 1397 ساعت 09:10 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

سون بعد از معافی از سربازی، خریداری آلمانی پیدا کرده

وینگر کره‌ای تاتنهام در راه بایرن مونیخ؟

بایرن مونیخ به جذب هیونگ مین سون، وینگر کره‌ای تاتنهام علاقه‌مند شده و برای اضافه کردن او به ترکیب تیمش تلاش می‌کند.

وینگر کره‌ای تاتنهام در راه بایرن مونیخ؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی 2018 تصمیم گرفت از اضافه کردن وینگر به ترکیب خود خودداری کند. بایرن به این ترتیب فصل جاری را با چهار وینگر آغاز کرد. از طرفی آرین روبن و فرانک ریبری، وینگرهای کهنه‌کار این تیم پا به سن گذاشته‌اند و در گذشته نشان داده‌اند که احتمال مصدوم شدن‌شان در طول فصل بالا است. از سوی دیگر کینگزلی کومان و سرژ گنابری دو وینگر جوان‌تر بایرن هم از نظر مصدومیت به هیچ وجه سابقه‌ی خوبی ندارند. 


طولی نکشید که تعداد وینگرهای بایرن از چهار نفر به سه نفر تقلیل یافت. در نیمه‌ی اول اولین بازی بایرن در فصل جدید بوندس‌لیگا کینگزلی کومان از ناحیه‌ی قوزک پا آسیب دید و پزشکان اعلام کردند که تا پایان فصل قادر به بازی برای بایرن نیست. با اینکه مسئولین باشگاه اصرار دارند که بایرن آنقدر قوی هست که با این مشکلات کنار بیاید ولی واقعیت این است که آنها از تصمیم خود مبنی بر عدم جذب وینگر در طول تابستان پیشمان هستند. آنها اعلام کرده‌اند که تابستان سال آینده ممکن است قراردادهای بزرگی برای بایرن در پیش باشد، زمانی که ترک بایرن توسط ریبری و روبن تقریباً قطعی به نظر می‌رسد. 

 

1336961


شایعات مربوط به مهره‌های مد نظر بایرن از همین حالا شروع شده است. نشریه‌ی کالچیو مرکاتوی ایتالیا در یکی از آخرین گمانه‌زنی‌ها مدعی شد که بایرن توجه خود را به جذب هیونگ مین سون، ستاره‌ی کره‌ای تاتنهام معطوف کرده است. 


این ملی‌پوش کره‌ای اخیراً بعد از قهرمانی در بازی‌های آسیایی اندونزی از خدمت سربازی در کشورش معاف شد و حالا تمام حواس خود را به موفقیت در دنیای فوتبال باشگاهی اروپا معطوف کرده است. سون پرسرعت که می‌تواند از هر دو پایش استفاده کند و شوت‌زن قهاری است در 26سالگی می‌تواند تا سالهای سال برای بایرن ستاره‌ای درخشان باشد. 


سون که چند سالی را در آکادمی هامبورگ گذرانده و سپس به تیم اول این باشگاه راه پیدا کرده و در نهایت مدتی در لورکوزن توپ زده با فضای فوتبال آلمان به خوبی آشنا است.

 

1336960

دیدگاه‌ها