کد خبر : 1554545 | 26 شهریور 1397 ساعت 19:46 | 122.6K بازدید | 0 دیدگاه

لشگر محرومان پرسپولیس در نیمه نهایی

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و همینطور برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا غائب هستند.

لشگر محرومان پرسپولیس در نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم فوتبال الدحیل بود و در یک بازی فراموش نشدنی موفق شد با پیروزی 3 بر 1 زمین مسابقه را ترک کند و اولین تیم حاضر در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب لقب بگیرد.


علیرغم صعود پرسپولیس اما خبر بد برای هواداران این تیم غیبت محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و همینطور برانکو ایوانکوویچ است.


کمال کامیابی نیا در نیمه اول و در درگیری با بازیکن حریف که ضروری هم نبود، کارت زرد گرفت تا در بازی نیمه نهایی غائب باشد، اما برخلاف این بازیکن، محمد انصاری خطایی به موقع را روی ادمیلسون انجام داد که حتی می توانست با کارت قرمز داور هم جریمه شود ولی روشن ایرماتوف به کارت زرد بسنده کرد تا این بازیکن تا پایان در بازی بماند ولی از دیدار بعدی محروم شود.

 

1337215


علاوه بر این دو بازیکن برانکو ایوانکوویچ هم که در طول بازی به شدت به تصمیمات داوری اعتراض داشت، در ثانیه های پایانی با تصمیم داور ازبک اخراج شد تا او هم در دیدار رفت نیمه نهایی حاضر نباشد.


محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات حالا با محرومیت دو بازیکن کلیدی می تواند شرایط سختی را برای سرخپوشان در دیدار برابر السد یا استقلال رقم بزند.


با این وجود برانکو که خودش هم باید از روی سکوها بازی بعدی آسیایی پرسپولیس را تماشا کند، امیدوار به این موضوع است که سیامک نعمتی به ترکیب اصلی بازمی گردد و گزینه های او در میانه میدان افزایش پیدا می کند؛ هر چند این دو محرومیت دست برانکو را به شدت در بخش دفاعی خالی کرده است.

دیدگاه‌ها