کد خبر : 1554565 | 26 شهریور 1397 ساعت 21:14 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

زوجی که بلاخره زوج شد(عکس)

علیپور با ساختن گل دوم پرسپولیس و منشا با زدن گل سوم این تیم نقشی بسیار مهم در کامبک تاریخی پرسپولیس در مقابل الدوحیل داشتند.

به گزارش ورزش سه، گادوین منشا و علی علیپور به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس بارها خط دفاعی الدوحیل را آزار دادند و در نهایت نیز نقش اصلی را در به ثمر رساندن گل های دوم و سوم پرسپولیس ایفا کردند.


از زمانی که منشا در ابتدای فصل پیش به پرسپولیس پیوست همواره بحث های زیادی در مورد زوج مناسب او در خط حمله مطرح شد. در ابتدا تصور می شد که منشا و طارمی زوجی مناسب در خط حمله پرسپولیس باشند اما با گذشت چند هفته از لیگ مشخص شد که این زوج به دلایلی فنی و حتی غیرفنی پاسخگوی نیازهای برانکو نیست. بعد از محرومیت طارمی، منشا و علیپور زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند اما اختلاف فاحش در آمار گلزنی این دو باعث شد تا به تدریج منشا از ترکیب اصلی خارج شود. این روند تا بازی رفت پرسپولیس در برابر الدوحیل نیز ادامه داشت تا اینکه خروج اجباری سیامک نعمتی از ترکیب پرسپولیس، باعث شد تا منشا و علیپور پس از مدت ها از ابتدای بازی در کنار هم بازی کرده و زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دهند.


نمایش فوق العاده منشا و علیپور در بازی امروز مقابل الدوحیل می تواند برانکو را مجاب به استفاده همزمان از این دو در بازی های آینده کند. منشا با حفظ توپ های به موقع و چرخاندن توپ در یک سوم دفاعی حریف و علیپور با جنگندگی خاص خود به خصوص در نبردهای هوایی توازن را در خط حمله پرسپولیس بوجود آورده بودند. به نظر می رسد برانکو می تواند با امید بستن به انگیزه منشا، به زوج منشا- علیپور بیش از قبل دل ببندد.


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها