کد خبر : 1554714 | 27 شهریور 1397 ساعت 11:31 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت پرسپولیسی‌هایی که به ورزشگاه نرفتند

حالا حسرت برای آن هایی است که یا در ترافیک اتوبان ماندند یا این که در خانه بودند و خلاصه به هر نحو خود را به ورزشگاه آزادی نرساندند.

حسرت پرسپولیسی‌هایی که به ورزشگاه نرفتند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پرسپولیس در کامبکی رویایی الدحیل قطر را با نتیجه 3-1 شکست داد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این نتیجه غیرقابل باور در شرایطی به ثبت رسید که چند جایگاه پشت دروازه در طبقه دوم ورزشگاه آزادی خالی بود و چیزی حدود 65-70 هزار نفر در استادیوم حضور داشتند.

 

این در حالی است که از ساعت قبل بازی، هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند و در ساعت پایانی منتهی به شروع مسابقه نیز ترافیک وحشتناکی دراتوبان تهران - کرج به وجود آمده بود. همچنین نباید از یاد برد که تمام بلیت های طبقه اول یک روز قبل بازی به فروش رفته بود! برخی شاهدان عینی خبر از مسدود شدن ورودی ها و خروجی های اتوبان می دهند که باعث تشدید ترافیک شده بود و به همین دلیل، هواداران نمی توانستند راهی ورزشگاه شوند و مجبور بودند به خانه بازگردند.

 

1337125

 

اما به هر حال چه هوادارانی که در ترافیک ماندند و چه هوادارانی که ترجیح دادند در خانه بمانند، حالا حسرت بزرگی را تجربه می کنند؛ حسرت تماشای تاریخی ترین دیدار آسیایی تیم محبوبشان که به زعم برخی جزو چند بازی مهم تاریخ باشگاه نیز بوده است.

 

اتفاق مثبت برای پرسپولیسی ها این بود که هنوز یک بازی خانگی دیگر در لیگ قهرمانان 2018 دارند و می توانند این بار با برنامه ریزی درست خود را به ورزشگاه برسانند؛ هرچند که مسئولان نیز باید نگاه مثبت تری به حضور پرشور هواداران در ورزشگاه داشته باشند.

 

عکس:امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها