کد خبر : 1554719 | 27 شهریور 1397 ساعت 11:51 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

۴ مصدوم؛ نگرانی بزرگ کلوپ مقابل PSG

لیورپول درحالی امشب در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود که گفته می‌شود چهار نفر از بازیکنان تهاجمی مهم خود را در اختیار نخواهد داشت.

۴ مصدوم؛ نگرانی بزرگ کلوپ مقابل PSG

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که در مورد استفاده از روبرتو فیرمینو در بازی مقابل پاری سن ژرمن شک و تردیدهای زیادی وجود دارد و علاوه بر او دیووک اوریگی و دومینیک سولانکه تقریباً به صورت قطعی نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند چرا که مثل آدام لالانا، هافبک تهاجمی لیورپول به فهرست مصدومین باشگاه اضافه شده‌اند.


فیرمینو روز شنبه در جریان پیروزی 2-1 لیورپول بر تاتنهام که در استادیوم ویمبلی برگزار شد، در نیمه‌ی دوم به دلیل اصابت دست یان فرتونگن به چشمش مصدوم شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. وقتی در کنفرانس خبری دوشنبه‌ی کلوپ از او پرسیده شد که آیا فیرمینو می‌تواند روز سه شنبه در لیگ قهرمانان به میدان برود کلوپ گفت:" هنوز قطعی نیست. ولی اگر بازی امروز برگزار می‌شد امکان نداشت فیرمینو را به زمین بفرستم".


کلوپ در ادامه گفت:" خبر خوب این است که چشم فیرمینو در آن لحظه بسته بوده. ما همه آن صحنه را تماشا کردیم و شوکه شدیم. لحظه‌ی دردناکی بود. ولی خوشبختانه این را می‌دانیم که فیرمینو خوب می‌شود. ولی از فیرمینو گذشته، از نظر مصدومیت نگرانی‌های جدیدی داریم. سعی کردیم در تمرینات از دیووک و دومینیک کمی استفاده کنیم. البته آنها خوب ظاهر شدند ولی قطعاً در حدی آماده نیستند که بتوانند فردا در لیگ قهرمانان به میدان بروند".

 

1337337


کلوپ گفت:" مصدومیت اوریگی خیلی جدی نیست. قوزک پایش کمی ناراحت است. او امروز صبح تمرین کرد و فردا صبح هم تمرین خواهد کرد ولی در حدی آماده نیست که بازی کند. اما سولانکه باید ببینم چه پیش می‌آید. باید ببینم شرایطش تا آخرین لحظه از چه قرار است هر چند او هم بعید می‌دانم به بازی برسد".


کلوپ در عین حال به این اشاره کرد که لالانا که اخیراً مصدوم شده هم در بازی با پاری سن ژرمن قادر به بازی کردن نخواهد بود. به نظر می‌رسد کلوپ از اینکه چهار مهره‌ی تهاجمی خود را در اختیار ندارد و قرار است در مقابل تیم بزرگی مثل پاری سن ژرمن به میدان برود کمی نگران است.

دیدگاه‌ها