کد خبر : 1554812 | 27 شهریور 1397 ساعت 18:20 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

به گواه تاریخ، PSV حریفی خطرناک برای بارسا

بارسلونا برای نگران بودن نسبت به پی اس وی آیندهوون، به اندازه کافی دلایل تاریخی دارد.

به گواه تاریخ، PSV حریفی خطرناک برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا امشب در نوکمپ پذیرای پی اس وی آیندهوون خواهد بود. تیم قدرتمند هلندی که خاطراتی نه چندان خوب برای بلوگرانا به یادگار گذاشته است.

اولین بار دو تیم سال 1978 در نیمه نهایی جام یوفا به مصاف هم رفتند. آیندهوون در بازی رفت در ورزشگاه فیلپس توانست 3-0 بارسا را شکست دهد. در بازی برگشت بارسا تا آستانه جبران رفت اما گل نیک دیسی اجازه خلق معجزه را به بارسا نداد. آن بازی 3-1 به سود بارسا تمام شد و پی اس وی در بازی فینال با غلبه بر باستیا جام را بالای سر برد.

 

 

1337437

 

 

دومین بار دو تیم فصل 96-95 در یک چهارم نهایی جام یوفا به مصاف هم رفتند. بازی رفت در نوکمپ 2-2 تمام شد ودر بازی برگشت ابتدا بارسا با دو گل انریکه و فیگو پیش افتاد و سپس دو گل دریافت کرد. در نهایت سرجی بارخوان با زدن گل سوم، بارسا را به نیمه نهایی فرستاد. آبی و اناری ها در آن مرحله با شکست از بایرن حذف شدند.

 

سومین بار دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 98-97 در یک گروه قرار گرفتند و هر دو بازی رفت و برگشت، 2-2 تمام شد. بارسا آن سال نتوانست از گروه خودش صعود کند و در نهایت رئال بود که برای هفتمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد.

 

دیدگاه‌ها